gävlr träff
nån gävle träff på G ?

Det undrar jag med Åsa 
Det vore roligt!

ser fram emot det
Om det går fixa

Nu ska vi inte vara sådan Elin.
Men ärligt talat. Vi talade ju om att fixa en adventsträff här. Så jag ska bara prata ihop mig över telefon med hopplösa Elin så ska vi kunna sätta ett datum :-) Men ja det gälelr att få tag på henne med 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

okej jag hänger gärna på med Holly då

#5: Ser fram emot att få träffa både dig och Holly.
Audiatur et altera pars

jag dig med
ska träffa veronicka på söndag
Passar bara dagen så är vi på från Falun också. Och som sagts tidigare så om även Veronica kommer så ser vi fram mot lite gos med Jorm-enorm. :-)

skulle vilja vara med på en gävle träff men har ingen iller :(
#10 Att komma till en illerträff kan säkert vara trevligt ändå, och ett utmärkt tillfälle att dels få se hur illrar fungerar och få en massa bra information *finns det någon illerägare som INTE tycker om att prata iller ;P*
_No way! Yes way!

välkommen villhailler 

#11 har haft iller förut tre st :P .. men de skulle vara kul å får träffa andra oxå å umgås :D ..
#12 tack tack

Om datumet passar för mig så hoppas jag kan komma med mina tre tussar och kanske får med mig någon/några fler illerägda=)

va är de för datum då … :P .. ja är i gävle på måndagar 10-12 på jobbcoatching .. annars så ska de väll passa för mig :P

#15: Vi har inget datum ännu. Men slutet av november eller början på december en helg kommer det bli. Måste bara höra igen med Elin och Veronica vilka helger de kan och inte kan. Vore skojigt att få med så många som möjligt liksom. Sedan får vi samsas hemma hos mig :-)
Audiatur et altera pars

#15 hehe ska väll inte vara några problem . får sätta mig i en garderob å se allmänt söt å trevlig ut :P med mirra :P

åh :D gävle träff . Jag har inte heller iller men åker på träffar ändå, bara för att det är roligt, och för att det är enda sättet för mig att få kontakt med illrar och illerfolk.

Om det blir hos mig måste jag dock påpeka för de som inte vet att jag inte bor inne i Gävle. Jag bor i Älvkarleö. Inte så långt ifrån visserligen.
Audiatur et altera pars

jagh kan när som har all tid i värden
pm mig datum , tid 

ja med det vet du åsa

Nu är jag tillbaka. Har spenderat helgen i Göteborg utan någon som helst kontakt med omvärlden (Läs: internet).
Jag har bytt helg så nu jobbar jag jämna helger och om jag inte minns helt fel så är det samma helger som Veronica jobbar?! Men vilken helg träffen blir spelar ingen roll för min del eftersom jag bara jobbar på förmiddagarna. Bara det inte blir helgen 11-13december för då är jag upptagen.
Åsa, jag slår en pling till dig imorgon om det är ok?!

Japp gör det. Men gärna på kvälls kvisten eftersom vi ska till sjukgymnasten i morgon.
Audiatur et altera pars

hör av er när ni fått in en tid och datum

pm datum se åsa :)

???

rättning till numer 26
* pma datum sen åsa.

#28: Japp jag fixar det. Eller så smsar jag :-)
Audiatur et altera pars
#23 Japp, jämna veckor jobbar jag, jobbar nu ihelgen (14-15) och sedan den 28-29. Så vi kanske ska ta 5 eller 6 dec? För sedan är det ju nästan jul =)
Vart ska vi vara då?
Amor vincit omnia

#29 gör det du :)