Lite av problemet med såna produkter är att illern brukar börja lukta mer för att kompensera. Så det blir bara en ond cirkel av det.

#1: Håller med dig.
#0: Jag har inte testat, fast jag tycker nog att en iller ska lukta iller. Hade jag velat ha rosendoft hade jag köpt mig en rosenbuske liksom. ;-)
Nej okej, inte samma sak. Men som sagt var, de brukar börja producera mer doftämnen för att få tillbaka sin egen lukt vilket innebär att man om man har otur får en iller som stinker istället för att lukta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
aha :> okej. bra att veta! tack..

Jag har den för att spraya lite på illrarnas sängkläder, men kan säga att den är precis värdelös.
jag har oxå köpt sånt för länge sen..egentligen e det ett "conditioning spray" som även ska funka som parfym…illern luktar typ peppar efteråt, men efter typ 2 timmar luktar de som vanligt..så det funkar rätt dåligt….tycker att mina luktar godast som dom e! Men vad du kan göra e att ha i extra mycke skäljmedel när du tvättar filtarna, då sätter sig den doften i deras pälsar… mina luktar hallon här hemma ;)

Sommaräng luktar mina! Sköljmedel funkar perfa!
skulle jag nog aldrig köpa för och testa. Tycker att en iller ska lukta iller och inte parfym. (Då illerparfym)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#5 ahaaa, smart idé. skall genast handtvätta mina filtar i massa skölj medel ;> Min kille börjar nämligen bli könsmogen, så han luktar väldigt fränt.. uäk. annars tycker jag han luktar.. iller! ;> men min sambo håller inte med om att han ska lukta iller, -Går de inte att bada me nått schampoo som stinker parfym? haha,stackarn :>
Hmm har man skaffat en iller så kommer den alltid att lukta iller. Men när din iller är kastrerad kommer han lukta betydligt mindre. =) Det kan jag lova och byter du bara filtar och sånt ofta så kommer det lukta väldigt lite.
#9 Jodå, de är jag medveten om. för mig kvittar de! ;) I lägenheten o runtom oss luktar de inget alls. Han luktar inte mkt tycker jag! men min sambo tycker han luktar sur piss! Så nu har jag handtvättat filtarna o väntar på att dom ska torka så att sune ska lukta mumma. så kanske Niklas (sambon) vill gosa lite oftare me honom ;)
#10: ok. =))
Åh! Sune luktar uuuuunderbart idag… yay! de där med att tvätta filtarna i mkt sköljmedel kan jag verkligen rekommendera! Mumma.. jag kan inte låta bli att sniffa på honom ;)
#12: Kul att de fungerade och att han luktar gott igen. =)))
dessvärre funkar det inte på brunstiga hanar..så här hemma luktar det uuuuuurkkkkk….ok buffy å stitch skulle lukta gott om inte rickie envisades med att lägga sig ovanpå dem….suck