När jag gör något dom kan sticka nosen i… städar, äter försöker gå genom ytterdörren, tömmer lådor.. ja när dom kan hjälpa till=p
Det är vädligt olika men så fort jag gör nått ska han hela tiden vara med o han är så duktig när man ska moppa golv 
Morgon och eftermiddag/kväll vilket passar väldigt bra då han får vara ensam på dan då familjen är på jobb och i skola.

när jag önskade att dom sov som hårdast ;) men ofta när jag kommer hem på kvällarna så är dom vakna en stund men oftast så är dom som piggast på morgonen runt 6-7 när jag sömndrucket vandrar runt ilgh ^^
Sent på kvällen och natten, ibland även på morgonen. För att få sova brukar jag aktivera dom (t.ex promenad) lite tidigare så blir de trötta i lagom tid…funkar någolunda åtm. Fast på somrarna är det utehagen som gäller, för annars är de uppe hela nätterna och busar så jag inte får sova alls. Jag har fri passage ut genom fönstret till hagen och som tur är gillar de att vara där på nätterna sommartid.

våran lilla Holly har ju inte vart här så länge mest sovit
men i morse busade hon från 5-7 ca
Jag har sett ett mönster hos Lilly.
Hon vaknar samtidigt som oss klockan 7 på morgonen. Sen går min sambo till jobbet och jag är hemma (arbetslös för tillfället så jag har mycket tid med Lilly). Mellan klockan 7 och 8 är hon lite småslö. Vid 8 sätter hon fart och har mycket spring i benen. Sen vid 10 somnar hon igen och sover till 12-13 ungefär.
Sen är det dags för spring igen. När jag sedan fixat mat vid 17 sover hon.
Bara för att hon ska bli trött till kvällen då jag och Jimmy ska sova brukar jag busa runt och gå ut med henne vid 19-20 i kanske 20 minuter. Sen somnar hon kring 21. Ibland i knät på mig vid TVn (kolla bilden).
Ett kanonbra mönster tycker jag =)
Piggast är hon nog vid 12-13.
Typ hela tiden alltid!!! :P
Hälsningar Malin