Äntligen :)

du, den där var grymmt snygg :D
golf.ifokus.se

är det samma som den andra? det syns inte :O vad är den klädd med? "vill åxå ha"
golf.ifokus.se

Joo det är samma :)..hehe.. Den är klädd i flec (stava.se) :P…
Hur går det med din nya vän då?

Det går jättebra, han är helt underbar, jag fattar inte att han redan kan vara rumsren och så gott som bitfri =)
(jepp, jag lovar att han kommer bajsa någonstans på nån matta nu bara för jag skirver dethär) :P
golf.ifokus.se
åhh vad fin tess inte visste jag att en så fin illermöbel skulle följa med Freja till nya hemmet
Den såg grymt läcker ut. =)
Har ni byggt den helt själv. I så fall är jag imponerad. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

du borde visa före-efter bilder på samma tråd =)
golf.ifokus.se
OOOOHHH va snyggt! Vill oxå ha! E grymt imponerad!

Ja det var inte illa!

Falo: Hehe nje den stannar nog här :P… Tråkiga är ju att hon tycker jätte mycke om den :).. Du får fixa en osså
…
Tack så mycket från er alla andra *stolta*.. :).. Och ja vi har byggt den heeelt själva.. Ända fusket är väl att "lådorna" Var ett par högtalar lådor, som vi fixade till, och fick sätta "tak" på dom.. Men resten är virke som vi köpt, och satte ihop så 
Ni får en före bild här då innan den är klädd…:)
Super läcker!! Verkligen!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tack Tack :)

Ohh, den här tråden hade jag missat. Fy sjutton vad snyggt och läckert. Hmm, undrar om man kan önska sig byggmaterial i julklapp :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

wow tjusigt
& mysigt såg det oxå ut att vara

Shit va snyggt!! Riktigt häftig.. Önskar jag va lite händig! 

haha, fler än jag som missat den alltså. Var ju bara tvungen att putta upp så alla fick se den. Grymt häftig faktiskt.
Audiatur et altera pars
Bra gjort!
Sara

Grymt snygg!!=)

Gud vad snyggt =)

Mycket fin!!! Tänk va man kan göra om man har ideér och inte tummen mitt i hand.
Grymt snygg.

Nu har jag visat ditt bygge för gubben med en liten, liten glimt i ögat om att jag osså vill ha.
Han himlade lite med ögoen när jag pratade om att jag vill ha det till stallkatterna, katterna hemma och illrarna. hihi
Men vem vet, kanske slutar han himla och hjälper mig ;-)
Audiatur et altera pars

Verkligen jättefin! Lite avundsjuk är man. Nog för att jag kan sy…men bygga? nej nej, en hammare i min hand är farligt. haha.
Mycket fint gjort i alla fall!

Jag hittade :D
golf.ifokus.se

Dubbelt inlägg :S
golf.ifokus.se
Den är så himla fin 

#23: haha, vad bra. Lyckades du visa mamma nu då?
Audiatur et altera pars

#26 Jepp =)
golf.ifokus.se