Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 200 ggr
bnoffan
0

mardrömmar?

Jag är lite orolig för Molly. Hon drömmer mardrömmar väldigt ofta och ligger och skriker i sömnen. Kan det bero på tidigare händelser eller är det vanligt?

För Daisy är lite orolig av sig eller vad man ska säga. Hon kan bli livrädd när man kommer in i rummet och springa in under soffan tills hon inser att det bara är vi…

smurfb
0

Tjabo brukar ligga å väsa i sömnen här å även springa, rättså ofta faktiskt. Även de andra lite då och då. Jag har fått för mig att det är rätt normalt. Däremot vet jag inte att jag hört dem skrika nångång.

Det där med att springa undan gör alla utom albin ibland. När dom hör att vi slänger igen dörren så springer dom, sen ser att det är vi så kommer de fram igen.

Tina-A
0

Min förra iller skrek väl inte, men gnydde högt i sömnen lite då och då, nån gång i veckan kanske. Då fick han ligga hos mig istället :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

här hemma skriker de i sömnen titt som tätt. Ibland tror man att det är sista skriket. Det riktigt skär i ens hjärta. Men jag tror inte de lider av det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Nettan
0

Ior drömmer mycket. Han piper och rycker i sömnen. Det brukar räcka med att jag mjukt lägger handen på honom.
Jag tror att de, precis som vi, bearbetar saker som har hänt. Antingen under dagen eller tidigare. Sedan tror jag att vi läser in för mycket i pipen och förutsätter att det är mardrömmar. Jag tror att minst lika många gånger är det roliga drömmar och de kanske jagar sin kompis?

Här hemma är det bara Trixie som gömmer sig om man kommer fram för fort.