Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 234 ggr
tessa
0

- Ditt kylskåp..?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kör ett "meningslöst" inlägg till - haha kan inte låta bli, tror jag har vårkänslor i kroppen..! Räcka ut tungan

Fotade mer eller mindre betydelsefulla ting i lägenheten idag, när djuren tröttnade på mig, och jag på dom *hoho*, började jag fota mer materiella ting - med varierat resultat. Tog ett foto av hur vårt kylskåp ser ut idag, det brukar ändras en del men såhär ser det ut just nu i alla fall… - Rörigt men ack så kärleksfulla ting =)

Hur ser era kylskåp ut?!  Flört

Mvh Tessan

Faxlin
0

Nej, men Tessan! Har ni eran mat i den där? *Asg*
Får väl inte plats så mycket i en sovpåse va??

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

hahaha, vadå - förstår inte vad du menar… Oskyldig Sovpåse, nu snurrar du allt bra mycket..?! *hihi*

*L*
0

haha lägger ni mat i en påse *asg* trodde att Julius sov i den

tessa
0

Hört talas om multifunktion…?! Räcka ut tungan

Faxlin
0

Visst är det bra med redigera knappar Tessan? Räcka ut tungan

Audiatur et altera pars

tessa
0

mmmhmmm….. Flört

- Men fram med kylskåpsbilder nu vettja!!

Faxlin
0

haha du är inte sann, ska jag verkligen gå upp och knäppa kort på mitt kylskåp??Förvånad
Okej, du är nog lika tokig som mig. Ska passa på och knäppa kylskåpsbilder när jag går upp strax för att laga mat åt min flock här hemma. hihi

Audiatur et altera pars

*L*
0

*Asg* ni e såå roliga med ni hur mycket jag skrattar för mig själv när jag e inne på forumet? MYCKET

Faxlin
0

Vad bra att det är fler än jag som sitter framför datorn som en pucko och skrattar för mig själv. Ibland kommer gubben och frågar om jag är riktigt slug, då kan jag sitta och skratta så tårarna rinner. Jaja, tur man är lättroad.

Audiatur et altera pars

tessa
0

Klart du ska fota ditt kylskåp åsa! =)

Det var liksom bara en idé jag fick, det är ju inte  så att jag skapade tråden för att visa alla; "titta titta vilket fint kylskåp vi har.." haha, jag kanske önskar det men kylskåpseländet är ju både gammalt och bullrigt, och medan jag sätter upp saker och ting, plockar Stefan ner det.. - Visst är det underbart! Skrattande

Faxlin
0

*Asg* Du är så skojig Tessan. Okej ett foto på mitt röriga kylskåp kommer efter middagen som jag nu ska gå upp och laga.

Audiatur et altera pars

elinn
0

Så här ser mitt kylskåp ut Skrattande

tessa
0

#11: haha, you go girlie!

#12: Åh vad fint med en massa foton.. =) passar ju perfekt att ha på ett kylskåp som man besöker så många gånger per dag, som man gör.. =) Tänkte faktiskt överraska min far idag och fråga lite sött om han har lust att laminera (heter det så tro, när man använder en lamineringsmaskin) och "fuktskydda" några nyframkallade foton - annars skulle de bli klyddiga direkt på vårt kylskåp! Skrattande

Faxlin
0

Ja, att laminera in dem är smart. De håller liksom lite bättre då;-)

Ja, så här rörigt ser vårat kylskåp ut.

Audiatur et altera pars

ang3lica
0

Haha! Ni är knäppa ni..

TottsiGirl
0

Hihi vilken tråd Skrattande Efter att ha kikat på era kylskåp vågar ja inte lägga ut bild på vårat för vårt e helt enkelt bara för trist och tråkigt.. Men jag tycker det var riktigt kul att få ta en kik på era Skrattande

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

DG
0

Va tvungen o fota också när alla andra hade gjort det :D

Borgarn
0

Så här ser vårt kylskåp och frys ut =P

Faxlin
0

Någon här som tänkt på vilken extremt knäpp tråd det här är egentligen. Och vad knäppa vi måste vara som hänger på. *Asg* Om inte förr så nu är det klarlagt, man behöver inte vara knäpp för att ha iller (eller vara på iller.ifokus), men det underlättar!Skrattande

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jaha då har jag tagit kort på mitt kylskåp. Tror att jag har det tråkigaste av dem alla.
Förut hade jag kylskåpspoesi men sen vi flyttade hit för nästan 2 år sen så har det legat och skräpat i städskåpet. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

TottsiGirl
0

Hmm ja här kommer väl en bild ändå på vårt icke så estetiska kylskåp!!

Tessa har du insett vad du har gjort? Hihi just nu springer folk i hela sverige runt och fotar sina kylskåp!! SkrattandeKrisitan trodde inte ja va klok när ja rusade in i köket med kameran i högsta hugg och sen började plåta kylen !! haha tur man aldrig utgett sig för att vara normal Skrattande

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

*Asg* Ja, det är ju det jag säger. Hur sluga är vi egentligen. hihi

Audiatur et altera pars

tessa
0

hahaha, vad härliga ni är!!! =) - och vad kul att se era kylskåp… faktiskt, hur knasigt det än låter! =)

Tänk som trasdockorna: "Att va söta med lika som bär vad är det att ha? Lite annolunda är inget fel att va, om man är av en annan sort.. Varför ska man kastats bort? Lite trasiga och knasiga är vårt trasdocks gäng. Lite trasiga och knasiga det är vår refräng" Flört

Madde
0

Hur ser era kylskåp ut innuti då?

När jag tog kort passade jag på och ta i oxå. Har väl lite oordning måste jag ju säga. Skrattande

tessa
0

mmm… som i mmmalibu Flört

Visst är det en kul idé att fota insidan men det är inte för inte jag inte gjort det.. hihi. Tur att jag inte är hemma nu, för kylskåpets innehåll är ovanligt trist för tillfället =)

Nettan
0

Ni är helt vansinniga! Jag tänker INTE ta foto i mitt kylskåp. Jösses så hemskt det är.

Utanpå kanske jag kan ta .. näää.. det är fullt med massa skräp på ju..*S*

Faxlin
0

Men Nettan, har du sett hur mitt kylskåp ser ut. Kan jag kan du. ;-)

Audiatur et altera pars

DG
0

Det va kanska tomt just nu, ska storhandla senare idag *suck*

Therese-jhfd
0

Ingen större idee för en annan att lägga ut en bild på kylskåpet tror jag, det är lika tomt utanpå som inuti. Skrikandes

Måste köra och handla… Fundersam

Faxlin
0

Vad ska du handla? Kylskåps magneter? hihihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

jaha…bara för att bevisa vilken makt tessa har över oss alla var jag ju oxå bara tvungen att springa å fota min kyl…suck…grupptryck! Flört

Om tessa bad oss att hoppa skulle vi alla fråga "hur högt?"Flört

*L*
0

Haha jag håller med Sarae

Faxlin
0

#31: Japp, i kör frågar vi henne: Hur högt! hihi
Det ypperliga beviset på hur knäppa vi egentligen är.

Audiatur et altera pars

tessa
0

haha knasbollar är vad ni är!! - Fast jag kan förstås inte låta bli att tänka tanken "undra vad jag kan uppmana dom till, innan de börjar protestera.. hmm.. kanske dax för ett nytt "uppdrag" för er alla! Räcka ut tungan

Faxlin
0

*Asg* Ja, och jag är ju sååå knäpp att jag med glädje ser fram emot nästa uppdrag. Undrar lite vad det är för tok du tänker hitta på denna gång.

Audiatur et altera pars

Bonzo
0

Här e våran kyl å frys! Fullt med skräp är det… På den sidan som inte syns på bilden sitter det en jäkla massa kylskåpspoesi. :)

Faxlin
0

Puttar upp denna. Nu när vi fått fler kylskåp som medlemmar ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

hehe tessan har väl fortfarande makt..kände att jag behövde ta ett kort på vårat hej-kom-o-.hjälp-mig kylskåp

domiino
0

och ett till kort på ett kylskåp som jag tog strax efter =P=P

sorry mamma, det var inte meningen att kalla brorsan ett kylskåp

TottsiGirl
0

Å har denna tråden vaknat igen vad kul!! Tyvärr har jag inte mer att bidraga med eftersom vårt kyl ser lika tråkigt ut ännu :S

Madde
0

har samma saker på vårat kylskåp här hemma.

cat-malou
0

Jag hakar på så klart, här kommer utsidan av kylskåpet.

cat-malou
0

Och här insidan.

Tina-A
0

#43: Prydligare insida än hos många andra jag sett måste jag säga :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
0

Utsidan =)

golf.ifokus.se

Theres
0

Insidan =)

golf.ifokus.se

Madde
0

#46: Oj det var riktigt välfyllt i kylskåpena. =)))

Theres
0

#47 Ja, vi är ju 5 personer i hushållet så :D
Lika bra att alltid ha välfyllt kylskåp, annars blir jag tjurig när jag är hungrig :D

golf.ifokus.se

Madde
0

#48: hehehe. =)