Godmorgon pyttsan heller..
Denna morgonen har varit intressant.. först vaknar man av ett högt brak, tittar upp, men orkar inte bry sig mer om det, det är säkert bara hunden som har vält någonting, Banditen är ju på balkongen, så det är inte han.
Man somnar om och sen efter ett tag känner man någonting kallt tassa nere vid fötterna, vafan är det?! Celine är alldelles för stor och hon vet att hon inte får vara i några möbler förutom sofffan. sen hör man någon poppa.. illerjävlen är inomhus, hur gick det till?! Jo matte glömde att dra ner handtaget på balkongen, så det gick att putta upp dörren.
"Slänger" ner Banditen från sängen, Celine börjar gnälla och vill gå ut, börjar resa på mig, uuuf huvuvdvärk och illamående, underbart.
Men måste man så måste man.. sätter mig upp och ner med fötterna, det är kletigt och varmt.. illerbajs och illerkiss precis där.. dumma dumma dumma dassråtta..
Tur att det hänger en pappersrule på ena kanten av sängen efter en tids förkylning..
Banditen verkar lycklig och skadeglad iaf, han poppar omkring och busar för fullt.. jag vill gå och lägga mig igen..
Hahaha, lyckliga du som blev väckt så snällt med present och allt.
Grattis! Visst är livet helt fantastiskt? :P
Paulina