Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 453 ggr
JonasOhlsson
0

Toalettstolen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stod och lagade mig lite mat igår, samtidigt som tjejen satt vid datorn. Så hörde vi en liten smäll från badrummet, så jag gick in för att kolla. Då har lille vilden pillat bort hela toalett-locket från toan, och råkat trilla i. Så där sprattlar hon för fullt för att komma upp, samtidigt som hon både sket och pissade ner sig..  Luktade inte så gott sedan, men efter ett långt härligt bad så är hon som "ny" igen =)

Glad att hon är hel och frisk.

/Jonas

Faxlin
0

Stackars liten. Tänk det hade kunnat gå illa om ni inte hört henne.
Här har vi ytterligare ett bevis för att illersäkringen är viktig. Dom kan mer än vad man tror de små liven.

Skönt att allt gick bra ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pinscher2
0

Våran kille har "toalettförbud" just pga att vi är rädda att nånting sånt där ska hända..

Skönt att det slutade bra, tur i oturen hade ni!!

domiino
0

våra får absolut inte vara där om inte dom ska bada försåtss.just eftersom att angel är så duktig på att lyfta bort locket till avloppet

ab0o
0

Hur tusan tog hon sig ner i toaletten? Min sune är både för kort o osmidig för att nå upp dit!

gwen
0

Skaffa tyngre toalättlock, typ av trä eller tungt tjockt plast är mitt tips!

Vad gäller avloppsventilen har jag böjt ut metallkanten så att den sitter fast hårdare. Annars pillade min iller upp ventilen på 3 sekunder innan hon började avloppsrensningen. Mina illrar har toan som sitt favvorum, de bor mer eller mindre där, äter + sover + bajsar. Praktiskt och lättstädat!

JonasOhlsson
0

Hon klätrade som en liten apa, på allt inne i badrummet, och vips så satt hon på något sätt så hela toalettsitsen lossades. Och då är denna ändå säkrad med långa stänger. Så hon är inte dum inte..

Hon luktade ingen vidare sen heller =)

Jo min iller älskar med badrummet. Hon älskar att simma i badkaret, och har en stor gömma med godis där inne..  Japp, slutet gott allting gott.

Nu ska jag ut och gå en runda med den lille söte..

Evelina.L
0

Stackars lillan. Vilken tur att det gick bra för henne i alla fall.

Sara
0

Det där är min stora mardröm!!

Sara