Stöld av sovplats!

haha klockrent, hon krusar ingen, de såg ju ut som att det var bäddat för henne
just därför tänkte hon "jag kan lika gärna nanna här ju, utmärkt" haha
Haha, nöden har ingen lag för en trött iller!
Paulina
#1 vilka myskissar! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag passade en kompis iller tikar en vecka en gång. En dag försvann båda och jag kunde inte hitta dom nån stanns, var 100 på att dom på nått sätt hade lyckats att ta sig ut så jag var ute i ett par timmar för att leta. Men då jag skulle till dr så var jag tvungen att gå upp igen och duscha för att detta. När jag var klar så gick jag in i mitt sovrum för att klä mig, i 3:e lådan från golvet räknat låg båda tjejerna och trynade så sött bland mina trosor och strumpor. Hur dom kom upp är jag inte 100 på, men vet att dom kunde gå in bakifrån i den nedersta lådan då bakstycket inte går hela vägen ner på baksidan. Men hur dom sen tog sig upp ytterligare 2 lådor vet jag inte ens idag då ingen av mina har lyckats ta sig upp i dessa lådor, dom har fått den nedersta lådan att sova i. Så där ligger numera ett par små fleecefiltar som dom kan sova på.
mina små trynen ligger o sover i ena lådan på vår nya tv-möbel som jag bäddat i med 2 gosiga fleecefiltar. där nannar de i godan ro, så pass god ro att de övergett sin favoritplats bakom soffan. trots där är en jättegosig ullfilt de nannat massor i innan.
goa kisekatter! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Haha, Mysigt!!
Det är sånt här som är mysigt när illrarna får "leva" med oss hela tiden utan avspärrningar. Att dom får vara uppfinningsrika och ge dom möjligheten att leva fullt ut ;) Även om kissemissarna tagit henne igloo, så är jag nog säker på att hon får ha byrån ifred ifrån dom :)
#7 Har inte en enda avspärrning inne för tillfället och jag har 3 möjliga ställen där jag kan hitta illrarna sovandes.. Okej- lite cred till Pegasus som hittat korgen med mössor, halsdukar och vantar och alltid sover i men de andra 2 är mina bestämda illersovplatser och dom är inte ett dugg uppfinningsrika! Dom kanske är för gamla för det… ;)
Inga hyss, en korv utanför lådan i veckan, inga nya sovställen, hmmmm, undra om det är illrar jag har?
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Tre möjliga ställen bara? wow, här hemma finns det hur mkt ställen som helst trots att vi bor på 46kv.
Igår hittades Theo sovandes i badrummet under badrumsmattan.
Bernard sov i tvättkorgen.
Hugo sov i kuddfodralet i sängen.
Blaj och Drutt sov mitt på golvet i vardagsrummet.
Ändå har dom 7 puffar, sovtält, filat och tröjor 
Haha, härligt. Det är faktiskt tack vare Maja som våra katter har börjat sova i sina kattkrypin. Det har väl börjat lukta iller där så att katterna vill ta tillbaka sina kattmöbler.
Förutom en liten klösmöbel med krypin och hennes stora tygtunnel har jag ingen särskild sovplats åt Maja. Hon väljer ändå att mest sova i understa byrålådan, garderoben, gitarrfodralet eller i gardinerna (har lååånga som ligger ihopklumpade på golvet).
#7 Instämmer. Är så härligt när man ser hur illern har hittat något nytt sätt att utnyttja ens vardagliga saker.
_No way! Yes way!
Senaste nya saken var f.ö. en tom vinbaginbox-kartong som Maja krupit in i och gjort till sin.
_No way! Yes way!
#9 Yes, och då står alltid en garderob med en massa grejer i öppen för deras skull, våran dubbelsäng att vältra sig i finns till förfogande plus en massa andra sovplatser som dom totalt vägrar.. En av puffarna används dock av katten som precis får plats i den :)
och då bor vi kanske på 70kvm eller nåt sånt, uppdelat på 2 våningar… Inrutade illrar!?
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 och det jobbiga var att mina bebisar blev jämförda med dina efter att Jojo var där. Så ville hon oxå ha det… :) :) det går inte med mina
#13 hahaha, ja, du det blir nog svårt att göra dina hyperillrar till marsvin :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Kan bli knepigt, dock har de nu varit instängda i köket sen Cathy försvann och det främjar apati (utom celadon ;))… har fortfarande inte hittat hålet de tar sig ut genom så de lär stanna där ett tag :(
Pojkvännens illrar älskar att sova under lakanet i sängen eller i täcket.. Vi har även ett täcke på golvet nedanför sängen där Bab's brukar sova.. i förrgår såg jag att hon hade dragit dit mina strumpor och ligger uppepå dem och sover :)
Hon tycker även om att sova i sängen med oss, helst i knäveck eller i små "hängmattor" som blir mellan oss.

Mina ar ocksa inrutade nar det galler sovplatser.. Nar de ar ute sa sover de antingen i gravladan eller i sovladan och nar de ar inne sa sover de vid mina fotter under skrivbordet pa en handduk eller i ladan som Lars kom hem i. Lars tuggade upp ett hal i sidan, sa jag kan ha locket stangt sa att det blir morkt och gosigt at dem. Ibland kommer Nisse upp och vill sova i sangen ocksa om jag sitter dar.
// Amanda

Här är dom periodare på sovplatser. Ibland hittar man alltid Elliott i bläckfisken, andra gånger alltid i ena buren och sen kommer en period när han jämt sover i sovpåsen vid husses fötter vid datorn. Samma med dom andra, ibland sover alla fyra under bordet med micron i en fleecefilt ibland sover alla i dom två puffar vi har. Det enda man säkert vet är att Belsebub sover ungefär 90% av tiden i sin älskade rosa puff.
Periodare här med. Det enda säkra kortet som finns är tvättkorgen, som är Aviendhas tillhåll.
Paulina