Min hemsida
Jag har jäklats så mycket för att få en hemsida. Nu har jag suttit och fått ihop något halvtaskigt resultat. Men ärligt talat orkar jag inte jäklas mer med den ikväll. ;-)
Tänkte låta er se den i alla fall och jag hoppas att ni ärligt kan säga vad ni tycker om den.
http://hakunamatatas.dinstudio.se/
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej Åsa!
Bara jag som är vaken kanske…befarade att du var här inne..
Jag tror ju att du vill ha ärlig konstruktiv kritik -eller hur?
Sidan ser jättebra ut, men det jag reagerade på var att texten på startsidan blev för mastig.Det blir tungt att plöja igenom.
Informationen där är säkert jättebra(kan ju inte iller..) och viktig-men kan du dela upp det lite så att det blir "luftigare"??
Med lite mellanrum..
Och tex detta med frågeställningar-"att köpa en iller"- det tyckte jag var ett jättebra sätt att skriva på!! Men kan du få dom på en egen sida tex- en rubrik till det på start sidan - när man klickar där på tex "frågor och svar-att köpa en iller" -så har man detta på en egen sida, om man klarar av att ha iller som husdjur eller ej…
Annars som sagt tycker jag att den ser jättefin ut i design/layout..
Vad duktig du är!
Nu ska jag sova,
Sköt om dig!

Tackar. Ja det var exakt sådan kritik jag var ute efter :-)
Ska försöka fixa det luftigare på första sidan. Nackdelen är att jag inte kan ha fler sidor än vad jag har där.
Ska fundera lite till på hur jag ska lösa det du påpekade. ;-)
Sov Gott!
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Ok- jag tänkte att det nog var något sådant…
Jag kan ju inget alls om att göra hemsida.Men man kanske får mersmak när man lär sig här om hur forumet fungerar med artikelskrivning osv…
Nuuu ska jag sova ;o)
Sov gott sen…??
Kram
Annika
Av mitt första intryck så gillar jag färgerna som du har valt. De är lugna. Sen är det lätt och hitta, vilket jag gillar. =)
Ska kolla in den lite mer sen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Har varit in o kikat - jätte fin sida.
Jag skulle om jag gjorde sidan - låta något lättare vara startsida.. kanske bara en liten presentation - bild eller så. Sen lägga in en flik till att klicka på under "Hem" döpt till tex "Om iller"… där skulle jag lägga all den informationen som du har.
Men det är bara så som jag skulle göra. Oavsett så är sidan otroligt fin o välskriven.
Bra förslag Mandymoon det med en annan förstasida.
texten ligger bredvid bakgrunden för mig.. vet inte om det har med min webbläsare att göra kanske. men annars var den jätte fin

Sidan funkar inte korrekt i mozilla firefox, textrutorna förskjuts till höger. i explorer vill textrutan vara något större än ramen. annars fin =o)

Snygg sida! Bra färg val, vilsamt för ögonen! Väl formulerad text så att även en oinvigd begriper vad det handlar om

Stefan - Modellbyggare

Skojigt att läsa vad ni tycker. Ska se om jag kan fixa den bättre med era råd.
Audiatur et altera pars

#8 samma hos mig, texten syns inte så bra när det kommer ut i det gröna…

Ambra…. guuud så fin hon äär… *dreglar* snart kidnappar jag nog henne 

#12: nehe, det är ju våran prinsessa ju. Henne får du inte stjäla. ;-)
Fast är du snäll kan du få klappa henne. hihi
Audiatur et altera pars
Det jag tycker är skoj att du äntligen fått till en sida åsa. =) Vet ju hur mycket du försökte förut och så försvann den.

#14: Fast den här kommer jag låta dö. Den går inte att få som jag vill ha den, med de antalet sidor jag vill ha. Och då är den inte värd 600:- per år.
Audiatur et altera pars
Skulle det kosta 600kr för att ha den här hemsidan uppe???
Det lät riktigt dyrt. Vart ligger den???
Hmm ja 600 kr året lät dyrt!! Jag har min sida på www.one.com dom kan jag varmt rekommendera som webhotel.. lätt att använda, och billiga.. har aldirg varit strul och om man har problem finns det en live chat så man kan prata direkt med någon av deras medarbetare…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Kan ju vara något som är värt och kolla upp åsa. =)

#17: Tackar för tipset. Ska kolla upp det.
Audiatur et altera pars
ja inte ska man betala överpriser inte. =)