Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 215 ggr
Abico
0

Hej Hej :)

Jag skulle bara säga hej och presentera mig själv som ny medlem här på iller. Jag har inte själv iller men jag är väldigt nyfiken på dessa underbara djur och jag hoppas kunna få veta ännu mer om dom här på iller.ifokus.

Jag brukar hänga på Marsvin och Foto så ni kanske har sett mig tidigare.

Hoppas att jag är välkommen här.

Kram Hanna

Hanna 

Faxlin
0

Självklart är du välkommen här. Hit in är alla välkomna.
Jag hoppas att du kommer trivas bra här inne. Och är det något så bara fråga. ;-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

hej välkommen hit . hoppas du kommer att trivas här . här får man svar och många vänner

Pinscher2
0

Får önska Dig varmt välkommen men höja ett varningens finger! Är väldigt stor risk att man "blir med iller" om man hänger här Flört  

Det vart jag men det ångrar jag inte en sekund, Att skaffa iller är bland det bästa jag har gjort och att det finns en sån här kanonsida är guld värt!!!

Abico
0

Tack så mycket, känner mig redan välkommen.
#3 - Haha, jag får akta mig då, mer djur fixar jag nog inte här hemma. Vet inte om jag vågar skaffa iller heller, dom verkar alldeles för svåra för mig. Men lite information om dom kan jag gott trycka in i skallen. ^^

Kram Hanna

Hanna 

Faxlin
0

#4: Här är rätt ställe att hitta informationen för att trycka in i alla fall ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Abico
0

#5 - Ja, jag letade efter böcker på bibblan och hittade en liten tunn bok… Men illern är väl såpass ny som husdjur ännu eller?

Kram Hanna

Hanna 

Pinscher2
0

Jag själv tycker att en iller är bra mycket lättare än en hund. Sa på skämt till min Per att vi säljer hundarna och har bara illrar Flört  Det är ju helt otroliga husdjur, fattar verkligen inte att vi har väntat så länge… Men nu är han här våran Nicko, har haft honom i 4 underbara dagar. Dagar som känns som långa underbara veckor, känns inte som att det var i torsdagskväll vi hämtade honom. Känns som om vi alltid har haft honom.

Sen att man får hjälp och stöd från alla underbara själar här på iller.ifokus är en trygghet och man lär sig MASSOR av att ha koll på den här sidan!

Å hände det Nicko nåt, då skulle jag gå under… Gråter MEN jag hoppas att vi får ha honom länge, länge, länge!!!

sarae
0

Välkommen hit! Alltid kul med fler iller intresserad medlemmar! Men som sagt, risken att du blir med iller är nog rätt stor ;)

Madde
0

Välkommen hit Abico. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tina-A
0

Välkommen :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]