Låna illerfoton
Hej så underbara djur.
Måste bara göra en illersida på min hemsida.
Kan jag få låna foton av er.
Givetvis så skriver jag vem som äger den om det framgår av fotot.
Tackar på förhand.
Kram Jenna
Hittar du nå kort på Snagge får du änvända d om du vill..=) KramKram..=)

Det är bara att gå in på mitt fotoalbum och använda vad du vill ;)

det är bara att använda från klarsferrets illrar om du ser några här på forumet . om inget annat är det bara att pm oss så sänder vi foto på dom .
ägare av klarsferrets är Klar Anna-Carin & Klar Emelie
#0: Vore skoj och se den sidan sen när du är klar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja det skulle verkligen vara kul!!!
Du e välkommen att använda bilder från mitt fotoalbum oxo!

Vi har har högupplösta illerkort på våran bildhemsida, det är bara använda illerkorten om du vill. Adressen är bilder.rosafluffmoln.nu

det finns bilder på min sida om du vill ha några

#5 Med andra ord kan bilderna på enbart SARA användas till prvat bruk likaså :P:P:P
hittar du ngra bilder på "mina bilder" som du gillar så kan du få låna dem till din hemsida.
skriv isf. ägare Matilda Fredriksson :)
Här är min illersida.
www.gunsparadis.me.uk/index.htm " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Här är resten av hemsidan
Jenna
PS tusen tack för fotona.
Har inte fått in alla ännu.
Har jag döpt om någon ilten älskling så pma mej så rättar jag till det.
Åhh vad kul att få se alla fina illerbilder :)
öh.. Att skriva att illrar är "gosedjur" känns totalt missvisande.. men jag pm'ar dig jenna.

Du få gärna låna bilder av mig på lilla Skorpan..
Finns ju på min sida här ett par stycken! :)
Ägare: Therese Bergqvist
18#
Konstigt att du skriver så.
På flera foton gosar ägaren med sina illrar.
Har ni andra synpunkter på det hrä.
Jenna

320: Tror att det är för att vi är lite rädda att folk tror att illrar är lätta djur att ha, lite som ett gosedjur. Och då får vi en massa problem med onädiga omplaceringar sedan då det framgår att illrar faktiskt kräver ruggigt mycket hårt jobb innan de blir gosiga.
Men kanske skulle man kunna säga gosiga illrar.
Eller ja jag vet inte. Svårt det där. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Precis som jag menade.. "gosedjur" för tankarna till ett mjukisdjur.. En iller är ju långt ifrån det..

#22: Skoj att jag trodde rätt då:-)
alltid svårt att svara hur andra menar, så jag fick chansa lite att du menade som mig. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

# 16 jätte fint :)

oh vad kul med foton på mina sötnosar!

#29 men vad har du gjort med din sida?? man kan ju inte gå in där :(
Sandra, Joel ska fixa!!! sorry :))

#32 Haha började få lite smått panik o trodde det va mig sidan hade något emot :)! Hörde du att ja hade problem att se skillnad på Espen o Gimli :D

#33, uppgraderade galleriprogrammet på webservern, missade tydligen ett par mindre grejer. Men nu ska det funka!

#35 Tack joel!! :D
Laban är riktigt söt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#37# Visst är han söt, och snäll, har aldrig bitit någon. Visst, han älskar strumpor, så någongång har han väl råkat få med en liten tå. Men aldrig har han bitit i händer eller i ansikte, och han är fortfarande 100 på lådan.
Tiffanie med 2 av sina 3 senaste valpar, tittar ni riktigt noga, så ser ni en liten liten valp vid Tiffanies framtass. Detta är Zeeke som jag försökte rädda till en kompis då han inte kom till att dia hos sin egen mamma. Men troligen så skilde det för mycket på valparna, så när Tiffanie började bära upp sina valpar ovanpå täcket, så klarade Zeeke inte detta då han inte hade lika mycket päls som Tiffanies egna valpar hade. Så han kunde inte hålla värmen själv på samma vis som Agnez, Zacco och Zeico kunde, så han dog efter 4-5 dagar.
Ägare: Christel Berglund
Trollvalpen´s
Tack alla.
Ni har fina illrar alla.
Ska ta in flera av era foton senare.
Kram Jenna