Simon söker nytt hem
Hej, jag måste finna ett nytt hem till Simon, berättar inte varför här utan tar det med den matte/husse som han ska flytta till, tänker inte ta betalt för honom men dock av alla hans grejer, han är 6.5 månad, vaccinerad, kastrerad och försäkrad. Jag har krav på vilket hem han kommer till och dessa är,
Han ska springa fritt i hela bostaden, ni ska lägga mycket tid på honom, mycket bus o gos, han ska vara där du e, han ska inte stängas in i nått rum eller liknande, se till att det är illersäkrat överallt, det ska vara en illervan person/familj. Vet inte hur han funkar med andra illrar då han inte träffat några.
För övrigt är han jättesnäll mot mig men vill gärna bita/naffsa andra, ju mer man kelar med honom desto mer tilltro får ni för varandra. Kärlek ska ges helst flera ggr per dag.
Han äter enbart torrfoder, vitalin, älskar valios laktosfri grädde som han får pyttelite av varannan dag ungefär,
Han är jätteduktig i lådan här men ska säkert revirmarkera dit han flyttar.
Han testar gärna gränser för att se hur långt han kan gå men är man bara envis och konsekvent så förstår han till sist.
Han vill gärna ligga i famnen och mysa.
Har en pingla i ett snöre som han älskar att leka med då jag "jagar" honom med den.
Alla hans saker vill jag ha 500 kr för då det är väldigt mycket.
illermotorväg, ett rött rör av hårdplast, 1 transportbur, massa små leksaker, 2 toalådor, kattsand (pussy), mat, laktosfri grädde, en puff med filtar och dyl, en liten klätterställning för katt, dock har jag skruvat av överdelen då jag var så rädd för att han skulle trilla ner. Ett stort bollhav .
Vi finns i Ängelholm och vill ni ringa kan ni skicka pm.
All påhopp undanbedes, jobbigt nog ändå, tack på förhand Eva o Simon.
Oj, beklagar. Antar att du ligger på sjukhus och skiver detta 
Hoppas ni hittar ett bra och varaktigt hem där han får leva livet ut och slipper flytta igen! Söt är han så blir nog inga större problem :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vad tråkigt att höra. Hoppas du blir utskriven från sjukhuset snabbt och att det inte är alltför allvarligt med dig.

oj ligger du på sjukhuset =( beklagar sorgen av att du måste omplacera simon och jag hoppas du hittar rätt hem till honom.
Tackar så mycket, var inte meningen att skriva orsak så ändrade min ts, men tråden är inte aktuell längre, har funnit en annan lösning, tack mina vänner.

Då låser jag denna tråd. Då den inte är aktuell längre.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars