Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 2475 ggr
sarae
0

Välkommen Sämsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen äntligen har jag fått min alldeles egna Sämsk! Har väntat i ett helt år, och nu är hon här!

Tyvärr visas inte sämsken ur sin bästa sida på bild, för bäst effekt bör man klappa och klämma på den, men ni kanske har en alldeles egen sämsk där hemma ni kan peta på?

För dem som inte är bekant med sämsken kan mer information hittas här:

http://psyklopedin.org/wiki/S%C3%A4msk

sarae
0
UlrikaD
0

Jag har ju faktiskt halvsyrran till denna Sämsk då och jag kan ju berätta att hon såg exakt likadan ut. Sen beslutade hon sig för att hon tröttnade på att bona parketten och blev en "Fluff" istället.

Kanske kan få låna din, parketten börjar se matt ut igen…Flört

sarae
0

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL du har inte alls halvsyrran till denna sämsk… .. det här är ju  en ungersk sämsk, ser du inte det? :P HELsyrran har ännu inte uppnått sämskhet ;)

(börjar du blanda ihop släkten nu också på gamla dar?)

UlrikaD
0

Missade att det var den ungerska sämsken helt.

Antagligen för att du photo-shoppat bort textremsan på henne.Tungan ute

Aviendha
0

Hahaha!

Du fick till länken fel, detta är rätt :P

http://psyklopedin.org/wiki/S%C3%A4msk

sarae
0

#4 hur var det nu.. shit will happen?

Yup… om jag lät testremsan sitta kvar i all evighet skulle det ju inte vara nån sport

#5 ooops teknik osams :P fixat nuuuu

Blueshift
0

Tackar för artidentifieringen. Nu kan jag äntligen meddela Anticimex vad infesteringen här består av… Tungan ute

sarae
0

#7 och du tror verkligen att de kan råda bot på den?? Hör av dig om det lyckas… snälla!!

JossanH
0

hahahahha "sämskiskhet"

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Såg att det inte fanns en beskrivning av tamillrar där så jag skrev en.

Iller

Sara

JossanH
0

hahaha, sjuka illermänniskor

Sajtvärd på Iller.ifokus

sokkertoppen
0

Skulle du sätta en sele på dina tamiler så skulle nog folk reagera på ett icke uppskattande sätt. Kan hända att detta faktiskt även är olagligt.. ?

Sara
0

# 12 Vad är det du inte förstår?

Sara

JossanH
0

ang. Sämsk och sämskskinn. I jönsonligan säger en av poliserna en gång:

"sämskskinn, finskt.
Finskt sämskskinn det sämska som finsk"

Kanske har dålig humor med I love it :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

enbartmalin
0

#13 Jag tror #12 missat att det är två olika ord, Tamiller och Tamiler. :P

Hälsningar Malin

Aviendha
0

#10 Hahahahahaha!!!

Sara
0

Helt ärligt så trodde faktiskt en kille jag chattade med att jag hade tamiler boende hos mig när jag skrev att jag bodde ihop med 5 tamillrar.

Jag träffade aldrig honom.. Kände att vi liksom inte var på samma nivå..

Sara

HannaM
0

Men, ursämsken ber att få hävda att hon har äganderätt på begreppet=p Hon borde få royalty varje gång det används=)

sokkertoppen
0

haha jaa oj, fel av mig :)

sarae
0

#18 åh.. ursäkta utsäkta oss ers ursämskhet för vårat oerhörda klavertramp… kan ers sämskhet förlåta oss?

HannaM
0

#20 Prova med vitaminpasta så kan det hända att hon förlåter

tortoise
0

har också en sämsk hemma! och en toaborste a la fluff! och en sopsorterare! och en fleecefiltsvärmare!Flört

illernettan
0

Måste faktiskt erkänna att jag blir sååå avundsjuk. Alinéa är på G men ingen av dom andra. Dagge ser ut som urtvättad päls och luktar illa gör han också.

Får jag pilla och känna lite på Ers Sämskhet nästa gång vi träffas? Jag menar, så jag kan jämföra och känna hur det ska kännas? Glad

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

sarae
0

#23 jajamen… 2 sämskar kommer finnas på plats i helgen…. har även 2 exemplar svinto, en fläckvis hårlös sak.. och ja… kortsagt: min päls är snyggare än deras!!

illernettan
0

#24 Vad du är snäll Kyss. Svintosarna och Dagge kanske kan slå sina påsar ihop, eller vad tror du?

sarae
0

#25 låter som en plan… tror du att de kan bli en halv sämsk då?

illernettan
0

#26 HAHAHAHA, vi kan ju alltid prova. Har du hane eller hona? För det går ju inte med två av samma sort……eller…….

sarae
0

#27 var inte så säker på det :P Jag har faktiskt en av varje :)

illernettan
0

#27 Men jag har ju bara en hane Rynkar på näsan Tror du hane och hane kan bli en hel sämsk? Isåfall går min bort då han inte vet hur man gör. fast det är klart, din kanske kan visa och beskriva?

sarae
0

#29 nja.. min svinto är lite oerfaren på den fronten… men vi får väl ha lite utbildning för dem :P annars så kan nog 2 hanar bli en hel sämsk.. vi får helt klart prova oss fram tror jag… skulle även behöva lite svart pigment till en stycke nos…. nått du kan hjälpa till med?

Sara
0

# 29 Han får väl agera hona då. Flört

Sara

illernettan
0

#31 Nu var du hemsk Skäms

#30 Mmmm, kan nog hjälpa till med lite extra svart på nosen. Tyvärr ingen bild men du får ta en kik till helgen.