Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 345 ggr
TyraBanks
0

kittlig på magen?

var tycker era illrar om att bli kliade? var vill de helst inte bli kliade?

Pinscher2
0

Nicko vill mest "klia" pungen mot grejer… Har inte lärt känna honom än så några favoritställen har vi inte hittat än… =/

Robinsnel
0

hahaha, ååå underbara brunstiga illrar…

Tuva äälskar ganska hårt kel på nacken.

Faxlin
0

Min Bella är extremt kittlig på magen. ;-)
Annars är lite mjuk gos bakom öronen inte dumt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pinscher2
0

Luktar hallon gör de oxå *INTE* =)

Faxlin
0

haha, nej en brunstig hane luktar allt annat än hallon och honung. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pinscher2
0

Måste nog tyvärr hålla me där!! =) Till och me en getabock luktar "godare"…

anetka
0

Tiffany gillar att bli kliad i nacken eller huvudet när hon ska sova.

[tiiia]
0

#6 min killes syster tyckte iofs att Dior luktade Get när hon träffade honom. Han är ju brunstig, men get luktar han väl endå inte :)

Smeagol
0

Smeagol gillar nog att bli killad lite överallt men favort stället är runt öronen. Han är en riktig mys gris fast han blir arg på migsom jämt ska pilla på hans tassa. Jag tycker att dem är så himla gulliga=)

Sara
0

Nacken och i ljumskarna/magen.

Sara

Flisa
0

bakom öronen ;)

Soffi
0

Lucifer somnar så fort jag kliar/klappar honom från nosen och mellan ögonen. Stryk honom över huvudet och han somnar direkt. :)

blue
0

Min kille älskar när man "Raffsar" med långa naglar efter ryggen..=) d e favvon..men d e juh &sså väldans skönt att bli kliad i nacken & på magen..=) Om han svarar själv: Spelar ingen roll vart ni kliar!! Bara ni kliar mig!! Räcka ut tungan

Madde
0

Benjamin är den enda som inte gillar och bli kicklad på magen. Mest för att han är killig. Så ibland är det roligt och reta honom, då sprattlar han med benen. (yes matte är taskig, fast bara ibland)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Robinsnel
0

Nettan visade mig nya kelstället på woodoo, på undersidan av bakbenen. att bli kliad där var såååå skööönt sa woodoo och sträckte på benen och mysfes nettan rätt i ansiktet!