Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1751 ggr
becka89
0

totally Ferret complete

hejsan

skulle köpa illermat igår på våran djur affär,

Dom har bara den dåliga totally ferret complete,

men iallafall så åkte vi in till stan för att köpa maten som för 3månader sen kostade 199kr,

Nu Kostar den 499kr Rena rama rånet fan:O

Ceciliaolucifer
0

Du behöver ju nödvändigtvis inte just köpa ett torrfoder bara för att det står ferret på. Finns bra kattfoder också. Men jag förstår dig, man blir lite paff ibland :)

ferretgirl
0

All mat har gått upp, även kattmaten. Var igår och skulle köpa en 2 pkt 400gr Royal Canin för att min mat skulle räcka tills nästa måndag. Brukar ge 45:- för dessa, igår hade den gått upp med 14:- så det gäller nog som sagt inte bara illermaten att den har blivit dyrare utan det är nog över hela linjen av djurmat.

FerretCrow
0

royal canin kitten gav jag 499kr för förut och då var det 10 kg. nu har dom höjt priset till 699kr för 10kg =( bara sedan sist jag köpte. till och med hon som jobbade i djuraffären sa att det är rena rånet.

sarae
0

grunden i mina illrars kost kostar 4 kr per kg Skrattande

sotlynx
0

Har jag missat ngt? När blev Totally Ferret dåligt foder?

sarae
0

Totally ferret complete förresten? Antingen är det ett helnytt foder elelr så blandar du ihop det med Totally ferret samt ferret complete. Det är ferret complete som det finns en dålig och en bättre variant, veresele lagas ferret complete (dålig), james wellbeloved ferret complete (bättre)

zickan
0

O shit.. kommer ju bli tufft som fler djursägare att köpa bra foder nästan. Nu får dom verkligen inte öka priset mer på djurmaten :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

becka89
0

#6 Hehehe oj det ska vara ferret complete bara,