Bajs olycka?
Jag har alltid vetat att det kommer ske en olycka någon gång när jag tröttnar på att torka iller bajs..men jag trodde aldrig att olyckan skulle drabba mig. Sitter lugnt å fridfullt vid datorn, telefonen ringer, jag reser mig upp å ska börja springa efter telefonen (som jag aldrig hittar i tid) halkar, halkar en gång till, slidar över golvet å drattar på rumpan..ajaja va ont det gjorde i både rumpa å fot. Tar mig pustandes upp på benen å får tag på telefonen…när jag lagt på å ska gå tillbaka till datorn känner jag fortfarande hur jag halkar runt. inser då att en pälsbeklädd liten sötnos har lämnat, inte en utan TRE presenter till mig under skrivbordet, som jag då har suttit å trampat i med mina tofflor med gummi sula…inte konstigt att det var halt! Härliga fartränder i halva lägenheten ;) Så nu har vi placerat låda under skrivbordet, å jag skall hädanefter använda sockiplast här hemma! (eventuellt plasta in hela lägeneheten eftersom jag garanterat kommer sätta fötterna i bajslåda)…. suck….inte lätt det här ;)

rofl! det ska vara du till allt sara
Mmm.. Härligt!
Det är oxå härligt när gästerna sätter fötterna i en kisspöl.. 

Sara

Hi,hi, välkommen till klubben

*garvar så tårarna rinner*
Det där kan jag tänka mig händer på film.. och hemma hos Sara.
Hahah, jag röstar för att platsa in lägenheten sara :P Du råkar då alltid ut för massa tokigheter!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#4 yup…du anar inte hur mycket spännande som pågår hemma hos mig ;) hihihi

Här sitter man förkyld och läser Ditt "bajsinlägg", börjar skratta men det är svårt me täppt näsa… Bara bubblar ur näsan! *skrattar* Kunde se hela förloppet framför mig…hihi

Haha! Ja, ni e inte de enda här som halkat runt på iller-bajs! Hihi
nej..det e väl något som hör iller ägandet till ;) för en kvart sedan låg jag på golvet å försökte fisk fram ett paket näsdukar bakom ett skåp…inser plötsligt att jag lagt både knät å tofflam i en kiss pöl….inte min dag i dag ;)

*Asg* Du skriver så härligt Sara så jag kan bara inte låta bli att skratta mig halvt fördärvad här hemma.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9: Du ser dig inte för tillräckligt noga gissar jag :P Hihi
#11 exakt! är otroligt klantig ;) å ser rätt dåligt! ;)
skriv en bok om ditt liv sarae så lovar jag att det kommer att vara årets julkapp innom några år
Jag skulle köpa den ;)
Haha :) Jag älskar dina små "katastrofhistorier" sara :D
Min stora kille fråga just vad ja skratta åt….Löööv juu sarae!..;) *asg*
#16 haha tack du ;)
Gud vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg Sara. Gissa om min arbetskamrater undrade åt vad. Kan ju inte berätta att det är åt bajs under tofflorna. =) Du har helt klart förgyllt min dag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.