Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 244 ggr
klarsferrets
0

OT En fråga

kan inte ni alla omplasering kordinator gå i hop och skriva i en egen länk om var ni bor och vad ni har för för mail adress.

det blir lätt så mycket onödigt skrivet här och det är nog så att alla inte vet om var i landet ni bor det måste ju kunna gå att samarbeta på något sätt för det enda som ni / vi vill är att den en iller får stana livet ut hos sin ägare . men eftersom detta nu inte går så måste vi ju ha er omplaserings kordinator.

Kan man då inte ex skriva en artikel om ni som finns och ni får presenterar er var ni bor och vilken mail adress ni har gtror att det skulle underlätta för dom som nu måste plasera om sin / sina iller.

Dom har det säkert inte lätt att behöva omplaser sin vän ändå utan en massa konstiga frågor

klarsferrets
0

jag eftersäker er omplaseringskorinator ni är ju guld värda. kan ni inte skriva in var ni bor i landet o vilken mail ni har

TottsiGirl
0

Vilken kalas bra ide.. Är ju jättebra, så vet man vart omplaceringskordinatorerna finns och vem man kan vända sig till om man behöver omplacera eller letar omplacering kalas bra ide AnnaCarin!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Jag har tidigare bett att de som är omplaceringskordnatorer att skriva en liten text om hur de arbetar så kan jag lägga upp artiklar om detta. Men responsen har varit dålig tyvärr. Jag har en önskan om att kunna lägga in detta då det kan underlätta när det gäller att hitta dem. Trotts allt är en artikel lite enklare att hitta på än en vanlig tråd.
Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nettan
0

Det är ju lite tråkigt att du inte får något från STIF´s förening. Det blir ju lite fel framtoning när bara två av tre föreningar kan göra sig hörda.

Faxlin
0

#4: Jag ska även be att få från STIF, jag lovar. ;-)
Och jag kommer skriva med vem som är omplaceringskordinator där med. Jag vill bara att det skrivs från föreningen inte från mig.
Så alla föreningar ska få finnas med. Jag tänker inte göra skillnad på någon. Ledsen om jag fått dig att tro att jag gör skillnad på de olika föreningarna. det har aldrig varit min mening.
Mvh ÅsaF sajtvärd

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Nej, det har jag absolut inte trott. Men jag tror däremot att du kanske har svårt att kontakta den det gäller ;-)

Jag vet absolut att du inte har något emot föreningarna som finns i Sverige.

Faxlin
0

#6: haha, ja lite svårt att kontakta just den det gäller. Men jag kan ju alltid försöka gå bakvägen och be andra sköta den biten så jag får informationen i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

jsg lovar att ta mig själv i nackskinnet och få det klart, måste bara ha klartecken från övriga i föreningen samt få ordnat våran nya omplacerings fond. Men så fort det e klart kommer det en artikel från mig i alla fall ;)