Lekkamrat sökes
Hej!
För två månader sen köpte vi Dino och nu på senaste har vi märkt att han börjat känna sig lite ensam.
Självklart kan vi inte vara hemma hela tiden och sälja honom blir det definitivt inte tal om! Så istället tänkte jag skicka ut ett litet rop här efter en lekkompis!
Dino är då född i år, han är ca 5månader och innehåller en massa bus. Därför måste den andra illern vara beredd på detta och med på upptågen.
Därför tror jag inte att en äldre iller går, eftersom de måste komma överens. Det känns som det blir lättare när det bara är lek som fortfarande gäller.
Illern bör vara vaccinerad och helst en hane.
Vi bor i Växjö, i utkanten, och vissa helger blir det pendling till Värnamo, så ifall det finns någon i närheten vore det bra.
Så känner du att det här känns intressant skriv gärna en rad här till mig så kan vi prata vidare!
Mvh Alexandra och Dino

Jag bor tyvärr inte i närheten och har heller ingen iller för omplacering. Ett tips om det inte dyker upp någon egen iller åt er kan även vara att se efter om det finns andra illerägare i närheten av dig så att Dino iaf kan få en lekkompis några dagar i veckan.
Lycka till =)

Kolla tråden som heter Ganesha?
Gå in o kolla på omplaceringar, det finns en del nu och lycka till.

Sen har också Guteillern och jag tror att Murgrönan har några valpr kvar fårn i år. Dock inte koll på kön på dom som är kvar. Båda finns på Gotland.
Ja, kolla in inlägget om Ganesha, han kan vara den du söker.
Här är Guteillerns tråd och är jag rätt informerad så har hon åtminstone 4 goa och snälla valpisar kvar.
Det kanske gäller en lekkamrat inte en ny iller TS vill ha? ;)
Hälsningar Malin

Hej! tack så mycket för alla tips från er! Imorgon bär det av till Ljungby där Ganesha och Erika väntar :) Förhoppningsvis så trivs Dino o Ganesha bra ihop 
#8, så roligt att höra, ska hålla tassar här hemma att det funkar kanon, du får uppdatera hur det går.
Jag håller också alla tummar, tår och tassar för att det ska funka dom 2 emellan.