Jag älskar vinterpäls!!

Visst är det mysigt, man borrar ner hela näsan hehe.

åh, tänk om mina var så fluffiga!

Vet inte om det kan ha någoting med saken att göra. Men sedan några månader tillbaka så äter Nolita enbart Barf och inget torrfoder.
Får väl se och jämföra allihopa lite senare i år.
Men VAAAAAAAAAAAAAAAA???? Du skojar med mig! Det där KAN inte vara Nolita som ser ut så nu??? Det var ju bara en kvart sen hon var typ… hmm.. ingenting??? Hon ser ju ut som när hon hämtades!
Kan hon inte ta ett snack med mina barn? av mina 11 är det EN som eventuellt börjat fatta att det är kallt, dessutom bor ju mina barn ute mycket :s
TS: Vicken go liten fluffrumpa :-) Börjar själv se att det börjar komma upp mörka strån i Bogey's underull så han är på väg att få vinterpäls han med, fast han är "inneiller" Han får ju visserligen gå ut ganska mycket så han tycker väl det är dags att ta på vinterrocken nu, speciellt som det var -6.5 grader härom morgonen när vi var ut.
#5 Äh, du har ju tuffa viltisar så de tar väl inte på sig vinterrocken förrän det är konstant -10 ute ;-)
Nämän, Nolita då! Hon ser alldeles ljuvlig ut 
Paulina

tror Bayliz börjat få sin vinterjacka med, men det går sakta :P

Så underbart söt hon är lilla Nolita.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vinterpäls? Är det något man kan äta? Mina barn har inte fattat att man behöver det när deär tio grader nattetid inomhus. Mutter mutter… Eller jo, Belsebub har dubbel päls, vinterpäls på g men vägrar fälla den gamla=p
Söt är hon i alla fall Nolita! Trodde nästan det var Ville du fångat på bild.
Åh vilken läckerbit nolita är!!! Hon vill inte flytta in till mig och Mili? :P
Hälsningar Malin
Nej nej nej neeeej!!
vinterpäls? vad är det frågar mina?

#14 Hahaha, missade han delen med att det finns bekvämare liggytor nära tillhands? ;)
Phoenix, av alla skabbiga saker, harfaktiskt skaffat vinterkostym och den är ljuvlig. Man kan nästan kalla honom len nu, så jag är superglad :)
Paulina

#15 Han missar en hel del faktiskt i den avdelningen.

Nisse sportar fortfarande tunn sommarkostym fastan han bor utomhus nu. Det finns ju sa manga varma filtar att vara i liksom, sa varfor svettas i varm pals?
// Amanda
Mina har börjat få en liten antydan till vinterpäls. och jag blir lika förundrad, chockad och överlycklig att illrarna kan gå från sommarsmala ormar med dassig tunn päls till tjocka vinterfluff! I love it!
Sajtvärd på Iller.ifokus

förstår inte riktigt, Lyssa kan få sin vinterpäls över en natt ibland. ena kvällen ser hon ut som hon alltid gör, på morgonen när jag ser henne igen då är hon fluffig och helt vit som en snöboll…. 

#19 Men det är samma här. I förrgår såg Nolita ut som en säl. Helt blank och slät. Och nu….

#0 Ojj! Jag känner inte igen henne, tror du Ville har haft ett possitiv inverkan på henne?
Hon blev väldigt lik honom iaf hehe
Mina håller på förfullt att byta till vinterpäls och lägga på sig fettreserver;) längtar till dom fått sin härliga fluffiga och mjuka päls=D
Ja dom bara fäller och fäller, har t.o.m. sommarpäls i näsan haha.