AKUT hem sökes
jag gjorde ett inlägg här för ett tag sen om min iller wilma: Wilma behöver nytt hem
Jag börjar få lite panik för jag vet inte var jag ska göra av henne. Någon som har lite tips på vad jag kan göra? Har pratat med uppfödaren men hon var osäker på om hon kunde ta tillbaka henne.
Skulle någon vara intresserad av wilma så kontakta mig på mail kristiangullstrand@hotmail.com
Ta kontakt med tex Sara Andersson här inne (heter "Sara" på ifokus), hon är omplacerings ansvarig för Skaraborgsillern och kan hjälpa dig att hitta ett hem.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fler tips: Cannaydia är omplaceringsansvarig för Svenska illervänner och Faxlin är omplaceringsansvarig hos Svenska Tamillerföreningen

Hejsan
Jag har illervana och har en egen illerhane som skulle kunna behöva sällskap! Jag vill gärna ta hand om din lilla Söta Wilma men bor jo en bra bit bort (i Svenljunga)…
Du skrev "Jag vill helst ordna med kastreringen själv" och vore jättebra om du kunde göra det innan isåfall…..
Vad ska du ha för henne?
Då jag tyvär inte själv har möjlighet för att evt. åka ner och hämta henne, har jag kollat på "Djurtransport i fokus" och där skriver en som heter "Blitzen" detta:
E. Landskrona - Göteborg T/R
Jag åker upp till göteborg varje fredag.
Behöver ni transport nås jag lättast på mobilen 0707-212393
annars maila.
//Karin
Skulle du isåfall ha möjlighet till att transportera Wilma till Karin i Landskrona?
Isåfall om du kan det, kontaktar jag henne, sen om det blir av, du om du kan köra upp henne till Landskrona(Karin), Karin transporterar henne till Göteborg, där jag står och väntar och hämtar henne…Skulle det vara okej?
Hör gärna av dig!
Mvh Bolette o illerkillen Fritz
Synd att det är ända nere i Malmö, själv bor jag i Sundsvall /=