Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1688 ggr
sarae
0

Illerprylar säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har rensat lite i mitt illerskåp och hittat en del saker jag inte har någon användning för.

Sakerna säljes till angivet pris, alternativt till högstbjudand eom fler är intresserade utav samma sak.

Kan även köpas som paket för 300 kr (totala värdet = 445kr)

Köparen betalar frakten

Skicka pm vid intresse. Eventuell budgivning sker i tråden.

1. Nätsele/väst med elastiskt koppel. Oanvänd 40 kr

2. Bandits med russin smak Öppnad, ca 3/4 delar kvar 15 kr

3. Ferret lax, laxerande vitaminpasta mot tex hårbollar. öppnad, ca 3/4 kvar. 40 kr

4. Condotioning & Deodorizing coat spray. Balsam spray, som förutom att den ger illern en god, men naturlig doft, mjukgör och verkar lugnande på torr och irriterad hud. Öppnad, ca 3/4 kvar (nypris ca 140) 50 kr

5 Skin & Coat supplement, Furotone liknande olja, fast med mindre socker. Oöppnad (nypris ca 115 kr) 70 kr

6. Exner petguard, 100% ekologiskt pälsvårdsmedel mot ohyra hos sällskapdjur. Sprayflaska på 500 ml, oöppnad. (nypris 120 kr) 50 kr

7. Dental Gel, Iller tandkräm. Räcker i en evighet. Öppnad, ca 3/4 kvar. 40 kr

8. Flexi mini, Rosa rullkoppel 40 kr

9. Smalt rött koppel,  ca 1,8 m långt. 15 kr

10. Bredare lila koppel ca 1,5 m långt. Liknar kopplet till hagen selen (samma färg som den lila), men längre. 20 kr

11. Smalt rosa koppel, ca 1,8 m långt. 15 kr

12. Röd Neopren sele med elastiskt koppel. endast provad. 50 kr.

Totalt 445 kr

becka89
0

#1 är intresserad av Condotioning & Deodorizing coat spray och av Exner petguard.

becka89
0

oj såg inte att man skulle pm:a har lite svårt med det då den inte vill fungera just nu :S:(

sarae
0

#2 har fått ditt pm, men lyckas inte svara *suck* ! ska kolla upp frakten!

becka89
0

#3 okej gör så du=)

werner
0

Vad du hamstrar grejer sara ^^ Måste bara fråga vad är exner mot för sorts ohyra, löss allmänt eller?

becka89
0

#0 Har du kollat upp frakten=)

sarae
0

#6 holy crap, har helt glömt det! Skäms tack för att du påmide mig, kollar det nu!

sarae
0

4. Condotioning & Deodorizing coat spray. Balsam spray, som förutom att den ger illern en god, men naturlig doft, mjukgör och verkar lugnande på torr och irriterad hud. Öppnad, ca 3/4 kvar (nypris ca 140) 50 kr

6. Exner petguard, 100% ekologiskt pälsvårdsmedel mot ohyra hos sällskapdjur. Sprayflaska på 500 ml, oöppnad. (nypris 120 kr) 50 kr

8. Flexi mini, Rosa rullkoppel 40 kr

Har fått nya hem, men resten finns kvar

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger även till ännu en sele som dök upp i en låda igår:

Aldrig använd sele med koppel från Ferretcouture

Selen passar de flesta illrar.

Säljes eftersom Dweia passar bättre i rött ;)

Pris: 140 kr + frakt  (ny pris ca 180 kr exkl frakt)

http://www.ferretcouture.co.uk/Patterned-006-PinkPolcaDot.asp

Skicka ett pm vid intresse!

Aviendha
0

Selen var faktiskt riktigt söt! Meen, jag sätter min tilltro till att Hanna kan bräcka den ;)

hataskolan
0

Hej!

Undrar om du har nr 3,4,5,6,7kvar och ett pris på dom + om dom är oanvända och vad det är?

sarae
0

Nummer 3, 5 och 7 finns kvar. Priset och vad det är, samt om det är användt står uppe i annonsen… kopierar in det här

3. Ferret lax, laxerande vitaminpasta mot tex hårbollar. öppnad, ca 3/4 kvar. 40 kr

5. Skin & Coat supplement, Furotone liknande olja, fast med mindre socker. Oöppnad (nypris ca 115 kr) 70 kr

7. Dental Gel, Iller tandkräm. Räcker i en evighet. Öppnad, ca 3/4 kvar. 40 kr

hataskolan
0

Skulle man kunna få ett paket pris på det?

sarae
0

#14 Tyvärr inte. Det är redan tillräckligt billigt som det är. Och jag har ingen panik att sälja det heller

hataskolan
0

Okej, Kan jag få din email adress. för jag tror jag vill köpa dina saker.

sarae
0
becka89
0

#17 vart sugen på Nr :2 också har Pm:at dig =)

sarae
0

Nummer 5 har fått ett hem ;)

[Nininosen]
0

Hej, vad finns kvar? Har dyselexioch dyskalkuli det blev så grötigt för mig att urskilja ur alla siffror och bokstäver.

mvh

[Nininosen]
0

Finns 12 kvar? den röda? isf tar jag gärna den.

sarae
0

Allt utom 5 och 7 finns med :)

Skicka gärna ett pm, så kan vi prata där :)

EmmaSkoog
0

Finns 2,3,8 kvar?

JossanH
0

Ja, varfør måste man køpa allt som det står Ferret på før?

Jag har också ett stooort lager med grejer som jag borde rensa ur.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

EmmaSkoog
0

#25 Sätt gärna ut annonser här sen! Kanske finns nått jag och eventulet andra är intresserad av att köpa ifrån dig :)

JossanH
0

#26 om jag ens tar mig in i garderoben dær jag har alla grejer.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

EmmaSkoog
0

#27 står det mycket i vägen>?? :)

EmmaSkoog
0

Jag har ca 4transportburar & 3 toa låder och en hel del matskålar samt lite kvar leksaker som jag säljer men det går inte så bra.. hehe :P

NathaliiieA
0

finns det nått kvar?

werner
0

Missförstod säkert informationen ovan men finns rullkopplet kvar ? Förvånad Jag & Nicke är beredda att svälja våran stolthet (angående den hemska kulören) för att få tag på ett billigt rullkoppel till Illern Sara.

Stinko
0

8, 10 och 11, finns det kvar? 
Är isf intresserad.

Madde
0

#3: Det rullkopplet har jag fraktat upp till Elinn i helgen som hon köpte på Iller Thriller. Så det finns tyvärr inte kvar.

Om sara inte har 2 rosa rullkoppel. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

Allt utom 5,8 och 12 finns ännu kvar!

Stinko
0

Jag har skickat ett pm åt dig sarae.. Var typ en vecka sen nu, men du kanske inte fick det? Tänkte bara kolla eftersom jag inte fått något svar än :P

sarae
0

#35 ojoj! det har jag helt missat! ska genast kolla nogrannare i inkorgen :)

Stinko
0

Haha! Gör det ;)

MiniSku-
0

Dinns den rosa selen kvar? Jag har letat efter en sådan men har inte hittat någon som passar på iller… Och så har jag en fråga bara, dom där nät selarna, funkar dom? Är det inte bara kardborr band under magen? Det känns osäkert tycker jag men jag har aldrig provat dom så? =)

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

sarae
0

#38 ja den rosa selen finns kvar…

vad gäller nätselen så har jag inte ens användt den på mina.. så jag vet faktiskt inte om den är säker eller ej :s

becka89
0

finns det kvar något?

sarae
0

Finns en hel del saker kvar… har bara inte riktigt koll på exakt vad just nu ;)

Loveferrets
0

#41, Vad har man furutone till ? och är Exner petguard bättre än Frontline ? Har du den kvar annars ? Och detta Condotioning & Deodorizing coat spray. lät oxå vettigt, finns de kvar ?

Aviendha
0

#42 Furotone används på samma sätt som vetegroddsolja, alltså som gotta. Vissa illrar gillar det inte alls, men mina älskar det iaf.

Loveferrets
0

#42, aha får nog ta o skriva upp för det är förvirrande att komma ihåg alla namn på allt. hehe.

Noomihjertafillan
0

finns 8  & 12 kvar?

Aviendha
0

#45 Läs #34 så ser du att just det är borta.

Noomihjertafillan
0

vill ha 10 & 11 :D

becka89
0

#0 Det var väl 170kr jag skulle betala?? mitt pm är lite knasigt just nu så kommer inte in där.

sarae
0
enbartmalin
0

Sarae har du den rosa selen från ferretcouture kvar?

Jag kan itne betsälla från dom tyvärr :(

Hälsningar Malin

becka89
0

#49 Okej då skickar jag över pengarna nu=) jag skriver  becka89 på det.