Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 884 ggr
Izen
0

Bortsprungen Iller

Natten mellan den 31 augusti och 1 september försvann vår tik Elsa. Hon är albino och lätthanterlig.

Vi bor strax utanför Hässleholm, i närheten av Stoby.

Alla tips är välkommna och hittelön utlovas!

Mvh Ida och Marcus

izen82@hotmail.com

Loveferrets
0

Hoppas så att nån har tagit hand om henne o att ni får hem henne snarast möjligt.

Aviendha
0

Lappar på busshållsplatser, matbutiker osv. Ring polis, veterinärer och eventuella djurhem som kan ha fått in henne. Prata med barn, de brukar ha ögonen med sig. Notis i tidning/radio. Placera ut en transportbur med filtar och mat hemmavid eller där ni tror att hon försvann.

Hoppas hon hittar hem!

Izen
0

Tack så mkt för tipsen… Och för omtankenGlad

Faxlin
0

Här håller vi alla tummar vi kan att hon hittas igen. Ett bra sätt är att sätta ut lappar. Sätt dom där folk oftast går. Soprum, affärer och sådana saker.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Hur har det gått? Har ni hittat henne? Om inte så håller jag tummarna att hon hittar hem snart igen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Loveferrets
0

Undrar som Madde, hur har de gått ?

Izen
0

Hejsan!

Än så länge ingen Elsa! Men vi har inte gett upp… Tyvärr lutar det väl åt att hon inte kommer hem, men som sagt hoppet lever!

Tack för tummar och tankar!!

Kram

Loveferrets
0

Men fy så tradigt, ingen som bor i närheten som kan hjälpa till att leta ? Har ni satt upp lappar och pratat med grannarna ?

EllinorOlsson
0

jag bor i hässleholm centrum och brukar ibland köra ut till jobbet i Stoby, jag kan hålla ögonen öppna.

FerretCrow
0

tappa inte hoppet efter bara några timmar. man kan hitta dom igen efter 1-2 veckor oxå. lycka till

mandariiin
0

#10 efter några timmar? det har gått en månad sen Elsa försvann…. Rynkar på näsan

FerretCrow
0

#11 oj förlåt läste fel. tyckt det stog datumet för igår =( då var det ju inte alls roligt =(

mandariiin
0

#12 hehe, inte lätt att hålla koll på allt Tungan ute

vi hoppas på att hon kommer tillbax!

Loveferrets
0

Tja hade det "bara" varit 10 tiim så hihihi.