Selar säljes!
Har 3 st söta selar till salu.
Först ut en grön hagen sele, 50kr + frakt

Men jäklar att jag ska vara så pank. Det ljusblå är ju som gjort för Pyret!

Jag behöver selar, egentligen fyra.. Hur små är de? Behöver till mina tjejer!
#4 Hagen selen är gjord för iller.
Dom andra två blir också väldigt små. Vad väger dina tjejer?
När dom är helt åtspända dvs längst in så är dom ca 1 cm större än när hagenselen är indragen till max.
Passa även hanar, men mina 2kgs klumpar är förstora.
pegasus är ju egentligen värd en ny grön sele (som i första bilden), han har haft sin hela sin livstid (5,5 år) och den börjar bli dassig.. Men, men, som det är nu har jag helt enkelt inte råd..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fan att ingen av dom var lite tjejigare, Maya behöver en ny ju.. =/
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Hagenselen är såld!
Det helt oanvända ljusblå är såld!
Vilken är den tredje selen då?
Sara
Finns två av den ljusblåa ;) en som var oanvänd som är såld, och en som är sparsamt använd ;) för 50kr!
Aha, missade det.
Läser för snabbt ibland..
Och hade nog hoppats på att det var den röda som skymtas på bilden. 
Sara

#4 Alice väger 500 gram och behöver en sele med hänglås! (hon får upp det mesta) Freija väger ca 800gram och Vide väger ca 700 gram och Love behöver alltid selar, han väger 1,5 kilo
Den röda är vedervärdig!! Den är för katt som är i en lustig röd/rosa nyans där set står "I love you" på med jordens alla färger. Theo fick den av ett fan ;)
Hrm.. Ja så här i närbild så är jag driven att hålla med dig faktiskt. 
Sara
#11 Nu har jag ett ljusblått sele kvar och det är det som kostar 50kr.
Den är som sagt 1 cm större än när hagenselen är indragen som mest.

#14 den köper jag gärna! om inte annat så kan jag ha den i reserv här hemma, här slits selar ut på löpande band!
# 15 Det blir snyggt både till pastell och albino!
Sara

#Japp! och Love tycker att det är dags att införa lite manliga färger här hemma!
Ja, stackarn är ju ensam pojk bland 4 fruntimmer.
Sara

#12: Det där är ett Sanna sele. ;-) Hon skulle älska det. Fast jag tror man måste vara barn för att göra det kanske :-.)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#15 Okidoki! Jag pmar! :)

#18 ja, han har det inte lätt! just nu gömmer han frukostskålar på löpande band, men det är ju alltid någon som hittar dem nu. Dessutom är det helt plötsligt tre som tvättar honom när han har ätit mat, stackars Love är inte riktigt van vid att ha tre "mammor" som håller ordning på honom!
# 21 Haha, vänta bara så kommer han snart att njuta av all uppmärksamhet!
Sara

# ja han kommer nog vänja sig och köra lite med dem…!