Wilma behöver nytt hem
Min iller wilma behöver tyvärr ett nytt hem pågrund av att jag har blivit tvungen att flytta till en ny mindre lägenhet och känner att jag knappt har tid över till henne. vill gärna att hon hamnar hos någon som kan ta bättre hand om henne och som är van vid illrar.
Wilma bor i malmö och är snart sex månader gammal och ska snart kastreras. Jag vill helst ordna med kastreringen själv. Hon är väldigt busig, funkar sådär i koppel änsålänge. hon går på låda och äter och dricker som hon ska. Hon är inte chippad eller försäkrad än. fick inte heller någon stamtavla till henne från uppfördaren. Uppfödaren hittade jag på blocket. Hon heter julia och bor vid Perstorp. har nummer och så till henne med så man kan kontakta henne.
Hör av dig via mail för mer information, bilder osv.
Så vart bor Wilma?
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Ja, vart bor du??
Undrar detsamma som de övriga, vart bor ni ?
oj glömde skriva att hon bor i malmö:P

Lite tips, om du vill att folk ska maila dig här inne så måste du aktivera din sajt.
Annat som kan vara bra för intresserade köpare, är hon vaccinerad? från vilken uppfödare kommer hon? har hon någon stamtavla? är hon chippad och registrerad? finns det någon försäkring som kan flyttas över på nästa ägare så de slipper karensdagar?
Lycka till med att hitta ett hem till tösen
Be a rainbow in someones cloud
Vi har nog ena syskonet till Wilma. Baltazar är född 7 maj också från Julia i Perstorp.
Om Wilma är som Baltazar borde hon vara super härlig och förhållandevis lugn iller. Vi har inte haft några som helst problem med att han biter oss för hårt och har än så länge inte bitit i varken möbler eller sladdar :)
Hoppas att du snart hittar ett bra hem åt henne. Har du kollat ifall Julia kan tänka sig att ta tillbaka henne?
Min mail är kristiangullstrand@hotmail.com för dom som undrar kom på att jag glömde den