Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 774 ggr
sarae
0

Nu sover Stitch

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För en stund sedan somnade Stitch in i mina armar.

Att den här dagen skulle komma har jag vetat länge, men kunde inte föreställa mig att det skulle ske nu.

På bara ett dygn blev han betydligt sämre, och jag fick inse att det nog inte fanns något annat att göra.

6 år och några månader han du bli älskade Stitchen, och jag fick äran att leva med dig vid min sida i dryga 5 år.  Det kommer aldrig att finnas en sådan som du, du lämnade tassavtryck hos alla du mötte.

Sov så gott min älskling, du finns för alltid i mitt hjärta

Ceciliaolucifer
0

Vill bara säga att jag tänker på er och vet hur det känns. Dom är så fina, så underbara och så älskade.

Jag hoppas att Lus och Stitch hittar alla sina syskon vänner uppe i himlen. Gråter

Loveferrets
0

Men fy så hemskt, beklagar innerligt, vad var det som hände ?

HannaM
0

Sov gott Stitch, hoppas andra sidan bjuder på mycket greenies och att du busar lyckligt med ditt Molltroll.

FerretCrow
0

beklagar gumman =(

sarae
0

#3 han fick somna in hos veterinär. Han hade binjuretumörer sedan ett år tillbaka, men det som blev slutet var troligtvis cancer i resten av kroppen.

UlrikaD
0

Höll tummarna stenhårt hela kvällen men visste väl nästan vad utgången skulle bli. Puss på dig Stitch, kommer att sakna dig!

Madde
0

Beklagar sorgen jättemycket sarae. Jag vet hur mycket han betydde för dig.

Många kramar från Örebro och mullermaffian.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Loveferrets
0

#6, usch så jobbigt, beklagar åter igen kramen.

Sara
0

Beklagar sorgen!

Sara

Saga85
0

Usch, inte kul. En massa styrkekramar från oss Kyss

Sarah
0
Vattunalle
0

Uscha! hatar verkligen att dessa små söta krabater så lätt drabbas av cancer och tumörer Gråter han var skrämmande lik Sharkey på det kortet alltså, Men han får det bra i Ferretheaven nu med alla dom andraOskyldig

ta hand om er/kram

LiindaH
0

Beklagar sorgen…

// Liinda

JossanH
0

Jag beklagar Sara.. Det är nu våra älskade föstfödda försvinner från oss en efter en… :( Lider med dig. Kramar

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Beklagar din sorg! Stichen lämnar ett tomrum efter sig, vem ska nu tigga greenies eller torrfoder med den psykadeliska blicken? Vem ska nu lufsa över golvet med den där särskilda gångstilen som man hörde skillnad på?

Janne hälsar åter igen att han aldrig kommer glömma vem som gav honom den första och enda illerpussen och frälste honom.

Sov sött gogubben!
*Kramar*

elinn
0

Beklagar sorgen så mycket Sara Gråter

Musiken
0

Beklagar verkligen :(

sarae
0

Tack allihop! Jag tror inte riktigt att verkligheten har kommit i kapp mig… det känns så overkligt att han är borta :(

Glömde att tacka Paulina igår, som var med mig hela kvällen, och stöttade mig . Du är en pärla utan dess like! Och tack till alla andra nära och kära som tänkte på oss, ni är underbara!

Sevendays
0

Åh, älskade lilla Stitchen… jag träffade honom en gång men han satte verkligen ett spår, som du säger. Gråter en tår nu. Om du skulle träffa min Frick så skulle du se Stitch, världens goaste, aldrig ens naffsat. När jag var hos dig tänkte jag "en sån som Stitch vill jag ha", och det fick jag… jag beklagar verkligen jättemycket Sara :( Kram Sofia, Christian, Frick och Lyra

Gilla
0

Så ledsen :o(
O det bland det finaste du kunde göra för en sjuk vän.

Det är något man gärna glömmer men det är något vi alla kommer att vara med om.
De lever inte för evigt även om man så gärna vill det.
Man kan gnälla om när de bits eller bajsar på mattan men saknaden kommer att bli oerhört stor den dagen mina går vidare.
Ska tänka på detta nästa gång en olycka sker…livet är för kort för irritation i onödan.

*kramar om*

sofie
0

Beklagar sorgen sara. Stitch va en underbar pojke och han fick en helt underbar tid hos dig. Det är jobbigt när sina första försvinner från oss efter att man levt med dom så pass många år. Styrke kramar från oss flickor här hemma.

Aviendha
0

#19 Det allra minsta jag kunde göra! Självklart ville jag ställa upp både för dig vännen och inte minst för Stich, det var en väldigt speciell mus.

ferretgirl
0

Beklagar din sorg sarae. Jag träffade aldrig Stichen, men vet hur du känner just nu. Det är bara knappa 2 veckor sedan jag själv miste min älskade Tilly. Många tröste kramar från oss i Helsingborg, både från mig och illrarna.

Om det skulle vara.
Om det skulle vara att jag blev svag,
Och smärta hålla mig från att sova.
Då måste du göra det som ska göras,
För detta sista slaget kan ej vinnas.

Du blir ledsen, jag förstår,
Låt inte din sorg stanna din hand.
För denna dag mer än alla andra
Din kärlek för mig, måste bestå

Vi hade så många lyckliga år,
Vad som kommer är inget att frukta.
Du vill inte att jag lider,
Tiden är inne, låt mig gå.

Tag mig dit där mina behov möts,
Snälla stanna hos mig till mitt slut.
Håll mig fast och tala till mig,
Ända tills mina ögon inte längre ser.

Jag vet att med tiden ser,
Den godhet du visar mig.
Fasten min svans har slutat vifta,
Från mina plågor och lidande,

Har jag blivit räddad.
Snälla, sörj inte, det måste bli du,
Som har nått så smärtsamt att göra.

Vi har varit så nära för så många år,
Låt inte ditt hjärta hålla tillbaka
dina tårar.

[HannahoHenrik]
0

Beklagar så mycket sorgen Sara, tröst kramar från mig och illrarna

vivica
0

Beklager sorgenGråter

Faxlin
0

Beklagar så sorgen Sara.

Lilla Stitch gubbe då, nu är han med mamma i iller himmlen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

torchi
0

Gråter

tortoise
0

Sov så gott Stitch. vem ska nu dela ut pussar till oss?Gråter

Många tröstekramar till dig Sara, från mig, Love, Alice, Freija och Vide

becka89
0

beklagar sorgen, Sov gott stitch