Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 561 ggr
PatrikF
0

Missade kodak-moments

Man missar så många fototillfällen om man inte har kameran påslagen och runt halsen hela dagarna.

Satt o käkade pizza och som vanligt kom soptunnan Boston fram o tiggde. Till slut kunde jag inte motstå dom små bedjande ögonen och den studsande illern, så han fick en kant. Han tog biten och mitt i språnget därifrån så kom han på att var nog kissnödig. Sprang in i lådan (har byggt en låda för dom att krypa in i för att slippa att katterna går på deras låda) med framtassarna på ingången, huvudet långt utanför och en lång pizzakant i munnen så gör han sina behov.

Vad har ni för missade fototillfällen?

Sara
0

Melker visade sin åsikt om att illern Ricky har bott här i helgen. Han ställde sig med min sko under magen och kissade. Skrikandes

Sara

torchi
0

Min Tadashi snodde en tom ölburk och gömde den under sängen, när jag tog tag i den för att ta bort den högg hon tag i burken med tänderna som gick rakt igenom metallen, så att hon fastnade i ölburken med tänderna i någon sekund. Hon skakade ursinnigt på huvudet så den lossnade, därefter såg hon så SUR ut som jag aldrig sett en iller förut…kunde inte låta bli att skratta åt eländet…hade gärna fångat det på bild, eller snarare med en videokamera!

Som tur var skar hon sig inte på metallen!

Aviendha
0

Hm, sådana tillfällen är många, som när phoenix pungade och lämnade snigelspår på Aviendha, eller varför inte en film på när han har tokryck på armstödet till soffan så att han trillar ner..

sarae
0

tja.. ett missat fototillfälle (som tur är!!) är väl när jag i t-shirt och trosor sitter på huk framför frysen för att plocka fram mat, och stitch kommer och biter mig i skinkan så att jag trillar pladask.. in i frysen…

i övrigt tycker jag nog mitt hem är ett konstant missat fototillfälle :s

Saga85
0

#4 Hahaha, en sån syn Skrattande

Faxlin
0

#4: Hälsa Stitch från mormor att man inte får bita sin mamma.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

PatrikF
0

Suck, börjar undra om Monty har blivit senil. Hittade honom sovandes i hörnan på tidningarna som han använder som toalåda och sov - MITT I SITT EGET KISS *URK* (Påmin mig att inte kela med honom på ett tag)

När jag sedan skulle ta deras hängmata i buren för att jag skulle tvätta den så backar han in i lådan och lägger en jätteskit.

WTF? Ibland vet jag inte vad som händer i huvudet på dom små liven?

Jag tog i alla fall inget foto :)

Loveferrets
0

#7, hahahaha, de händer inget särskilt , dom vill bara visa att dom just KAN .. Flört

Aviendha
0

#7 Hahaha, här rullade sig just en herre i lådan och gosade runt rejält för att kliva ut och kissa på golvet. Som tur var var lådan helt nystädad och bytt, men det är fortfarande äckelfaktor!