Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1727 ggr
Noomihjertafillan
0

iller saker säljes =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej här kommer det lite saker jag hittade hemma som ine behövs längre =)

nr 1 - Rosa sele fungerar på även hanar och honor.. man kan spänna det och få det litet och stort! 20kr

nr 2 - blått kort koppel med kaniner på funkar till illrar med! 15kr

nr 3 - långt svart koppel, använd ca 2ggr! 20kr

nr 4 - vatten flaska för resor och annat! 10kr

nr 5 - bjäller bollar till illern och en taggboll alla tillsammans! 15kr

mandariiin
0

märke på selen?

Noomihjertafillan
0

står hagen på den.. inget annat :)

Faxlin
0

Hagen selarna är bra. 20 kronor för den är bra pris. Riktigt bra pris.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Jag köper gärna selen!

Sara

mandariiin
0

men nej, jag ska ha selen!

jag skrev först!

Loveferrets
0

#5, hehe,,,

mandariiin
0

och den kan nog hämtas redan om lite drygt en timme!

pax för selen! sara, du kan få Lyssas gamla sele. samma lika, men "lite" mer sliten.

JossanH
0

Bollen med små "taggar" är den i gummi? I så fall föreslår jag papperskorgen före att sälja den :) Finns många illrar som äter gummi.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

#5/7 Haha, det är helt ok. Naturligtvis ska du ha den, du var ju först.

Sara

Noomihjertafillan
0

Skriv bara pm om ni ska ha saker :D

mandariiin
0

#9 tack :)

Noomihjertafillan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer det flera saker :D Putt*

ett rosa koppel för iller

en svart enkel sele för iller

mandariiin
0

då är den rosa hagen selen till salu igen. 20kr för selen, 27kr i frakt. denna sele är av modell för dvärgkanin, och passar därför endast till stora hanar.

eller om noomihjertafillan kan köpa tillbaka den, då hon gav helt fel info till mej angående selen.

Loveferrets
0

#13, tråkigt att den inte passade till någon utav dina pälsar, men har hon gett dig fel info tycker jag hon ska ta tillbaka den igen men det är bara som jag tycker.

mandariiin
0

jag har skickat PM till henne. varav hon förklarade att dte var en sele till dvärgkaniner. och tyclte att man kan ju göra den liten. men när den är ihop dragen på det minsta, så är den fortfarande större än hagen selen som jag har till min enorma hane, och den är inställd på det största.

Loveferrets
0

#15, jaha men kan du inte bara skicka tillbaka den igen då?

mandariiin
0

men jag vill ju även ha tillbax mina pengar :P

Loveferrets
0

Inte för att vara dum men gäller det bara dom 47 kr så hade jag inte brytt mig.

Sara
0

Jag tycker att mandariiin ska få tillbaka sina pengar om nu selen inte alls passar för honor och mindre hanar. Det står tydligt i beskrivningen att den passar både hanar och honor.

Sara

Loveferrets
0

"19, okej men om det bara gällde dom fjuttiga kr hade inte jag lagt nån större energi på det men det är bara vad jag tycker.

mandariiin
0

jag som i dagsläget är arbetslös har inte råd med 47kr som blir bortkastade. visst det är en liten summa, men det är 1/6 utav en vaccinerings kostnad, en summa som jag inte ens har råd med just nu. (ja, jag har i dagsläget 3 illrar här hemam som jag inte har råd att vaccinera) då vill jag absolut inte lägga pengarna på en sele, som absolut inte passar, som tydligt ska passa honor/hanar, en iller sele som det står.

hoppas bara på att TS kan höra av sej snart, så vi kan lösa detta. absolut inget illa menat mot henne i mina inlägg. men jag tycler det är dåligt att inte ge rätt info från början.

eller om någon annan vill köpa denna sele???

Loveferrets
0

#21, Okej, hoppas hon svarar dig snart och att du snart får råd att vaccinera de  små.

MiniSku-
0

Rätt ska va rätt! Tungan ute

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

mandariiin
0

#23 du vill inte köpa en rosa sele med ett rosa rullkoppel på 8m? Tungan ute

MiniSku-
0

#24 Haha jag vill jätte gärna köpa en sele men min lilla skit Maya är antagligen för lite tror jag Tungan ute Men jag är ju på sele jakt, det är jag faktist =P

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Mejx
0

jag tror faktiskt inte hon kommer kunna svara på iallafall 2veckor.

Eftersom att hennes kompis Becka89(?) fick gå in och skriva annonsen om att TS behövde illervakt 2veckor tills hon fick sin nya lägenhet.
Så hon kanske inte har tillgång till internet tills hon flyttat från mamman vilket skulle vara 2veckor enligt illervaktstråden?

mandariiin
0

#26 aha, tack för infon :)

Noomihjertafillan
0

min data har inte funkat, det funkar ibland..

jag har skickat pm tillbaka och skrivit at hon kan få pengarna tillbaka.. om hon skickar tillbaka selet.. och det mn skriver i pm ska vara privat säger ala.. men urskta mej att datan inte funkat..

Noomihjertafillan
0

jag bor inte hemma hos mammbor själv, men detta är mammas lägenhet, därför ja måste flytta. kommer säkert ta mer än två veckor för jag har inte fått någt svar än.. #26