Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 540 ggr
Sarah
0

Domarutbilningen igen ;)

Nu minsan… ni som är intresserade att vara med att diskutera svensk standard och domarutbildningen, ge mig förslag på datum och plats som vi kan ha det på.

Känn inte att ni är för nya med iller, känner fel personer eller liknande. Alla är välkomna och allas åsikter är intressanta!

Sara
0

Är det neråt landet så är jag på. Datum spelar inte så stor roll men en helg känns bra.

Sara

JossanH
0

Jag har inget speciellt datum som passar extra bra, är bara glad att jag nu bor i Sverige igen så att jag kan vara med :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Jag har inget att tillföra eller så, men det hade vart enormt intressant att vara med och höra tankar, idéer och liknande så jag dyker gärna upp om möjlighet finns :) (av den simpla anledningen att jag inte kan tillföra något vettigt så kan jag heller inte föreslå plats eller tid :P)

LiselottLindell
0

Jag kan ta mig till mellersta sverige ganska lätt och även ta med folk från de södra delarna av landet.
Efter den 10 november så kan jag nästan när som helst, fram tills dess kan jag några helgen men har tyvärr inte fått schemat än.

Sarah
0

Men November låter bra, jag har xå mycket tills dess.

elinn
0

Jag säger som Aviendha, det sulle verkligen vara roligt att få vara med och höra vad ni har för tankar och idéer kring detta även om jag själv kanske inte skulle ha så mycket att tillföra.

Madde
0

Jag tycker oxå detta verkar väldigt intressant. =) Sen hur mycket eller lite jag kan tillföra återstår att se.

Men att få vara med och diskutera låter mycket intressant.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LiselottLindell
0

14 el 15 november skulle passa mig eller helgerna efter det.

Sarah
0

Jag tror att jag är ledig 14e 15… fler som kan da?

JossanH
0

jag kan som det ser ut nu!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0