STIF-kalender
Döm om min förvåning när jag fick post från STIF. Jag tänkte "det är väl ändå inte dags för nästa iller-nytt nu?"
Jag öppnade påsen och där i låg en jul/nyårs-klapp från STIF. En liten kalender med massa söta illrar i.
TACK!!!!

Det lät som en gullig jul/nyårsjulklapp ni fått.
Roligt att det börjar hända saker inom STIF igen. Ser fram emot vad framtiden har med sig under 2007 för hela föreningen faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag fick oxå den och den var jättefin!!!
Tack STIF!
Men betyder detta att dom slutar med kalendrarna som säljs till förmån för omplaceringsfonden?

klarsferrets tackar oxå för den fina kalendren som vi fick med posten i dag.
Det var värkligen oväntat
Ser fram emot vad som händer under 2007

haha jag som kom hem tidigt imorse, trötter som en grees hittade "iller nytt"..utbrast i glädje för jag gillar att läsa tidningen iller nytt. Det första som jag kom att tänka på var att "oj vad kul att de har börjat att laminera tidningen! då håller den ju längre, och titta, dom har börjat med färg med! vad kul!" och efter en sisådär ca fem låånga minuter blev jag lite besviken, jag kunde ju inte läsa alls vad det står i den! Efter det tittade jag efter lite mer nogrannare och kom på att det var en kalender. hihi jag lovar, jag borde ha en bimbo instruktions bok på ALLT egentligen..haha

#4: *Asg* Kan förstå att den tidningen var svår läst. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 hehe du kan det va =P

ja du Åsa vad gör man med sådan som domiino som inte förstår eller ser men köra bil ska hon tidigt som sjutton fast hon inte fattade att det var en karlender hon titta i
.

På STIF´s vägnar säger jag varsågod och passar samtidigt på att tacka för berömmet av "överraskningen", roligt att kalendern blev uppskattad.