illerträff göteborg?
hej
undrar hur det ser ut med ilelrträffar i göteborgstrakterna framöver?

hej
i mars har jag en hemma hos mig, innan dess vet jag inte :)
men vill du träffa andra illrar så är det bara att höra av dig så kan vi alltid ha en mini-träff :)
ja det vore ju kul… msåte bara uppfostra milton lite mer.. Han har precis blivit kastrerad så jag avvaktar ytterligare några veckor..
vilekt datum i mars?

25 mars är den.
om du går in under kommande träffar så ser du olika träffar i gbg och runt om gbg

#2, jag har en kille här hemma som också behöver uppfostras lite mer innan dess :) de kan få gå i läger tillsammans :)
#3.. jag såg detta senare.. jag e lite långsam av mej
#4 haha japp det kan dom få… bootcamp
jag kör med vattenspruta och timeouter.. funkar faktiskt

#5, ja, jag har testat det men antagligen inte tillräckligt :) har inte behövt det med någon av de andra så jag har en tendens att glömma detdär med time-outer när det gäller hero :)
"6 ok.. timeouter är nästan livsviktigt.. jag har bara ett rum så utan timeouter faller allt samman.. det bästa är ju när man har timeoutat honom och väntar sej att få se en förbannad iller men, då ligger han och sover så förnöjt på badrumsmattan ;)

#7, haha :)
ja, han verkar ju inte ta illa upp iaf :)
ps, det sista mailet innehöll bara en text där det stod att det var skickat från din mobil.
#8 ok… jag minns inte riktigt vad jag skrev.. undrade nog om vi skulle träffas i alingsås eller göteborg?

ok, vad blir bäst för dig?
det spelar egentligen ingen roll… Milton är väldigt nervös av sej så det bästa vore ett ställe där det itne springer allt för många nyfikna klappgalna människor..
#10 har du msn?

japp, eleonore_ulrika@hotmail.com
kanske är smidigast så :)
addad

ett tips, jag sitter för det mesta framför datorn fastän det står att jag nteär där, är dålig på detdär att markera online :)
Det kommer förmodligen även bli en träff Januari/ Februari…sedan är det även en träff i Viskafors hos klarsferrets i slutet på Januari ;)