Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 384 ggr
Leo
0

Försvarstalet

Detta inlägg vill jag att admin låser för kommentarer eftersom jag bara vill skriva detta och inte ha några diskussioner om det.

Det handlar om Ricky och jag har inte kunnat följa detta mer än på en gammal mobiltelefon och inte kunnat svara. Nu sitter jag i södra tyskland och skriver på en annan svensks laptop.

Anledningen till omplaceringen av Ricky var inte nån nöjesresa som några påstod (då hade jag stannat hemma) utan att så gott som ALLT hela min och Rickys tillvaro ställdes på ända tack vare ett samtal nån timme innan jag skrev inlägget. Detta innebar att jag var tvungen att sticka ner hit och kunde inte under några omständigheter ta med honom tro mig jag har försökt men det gick inte.

Så just nu sitter jag och är helt förstörd över att jag var tvungen att lämna bort honom men det är bättre att han får en stabil familj som tar hand om honom.

I min egen stilla lilla värld var han en av dom få individer som jag verkligen INTE ville skiljas från men det blir inte alltid som man vill

Och till er som hjälpt till TACK: jag hoppas han får det bra däruppe

Ni är guld värda och jag hoppas nån gång få återgälda er på något sätt

En som saknar sin lille grabb nåt fruktansvärt

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Loveferrets
0

Ville bara säga att jag hoppas han har det bra där är nu.

torchi
0

Jag beklagar. Hoppas du får möjlighet att hälsa på din kära vän.

illernettan
0

#0 Om och när du kommer hem, så finns det alltid en möjlighet att hälsa på här hos mig. Jag hoppas att våra/mina planer går i lås och att han kommer hem hit under nästa måndag.

Vill du ha uppdateringar så pm:a din mailadress så kan jag fixa det.

Hälsningar Anette

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Inlägget är låst för nya kommentarer