Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1008 ggr
red-devil86
0

Halsband!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

undrar om det är någon som vet vart man får tag på supersöta halsband till illrar, i söta färger såsom rosa tex.

Inga selar som jag syftar på.

God jul! mvh sandra

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran Kola fick ett super fint halsband av sin gammel matte på Åland i julklapp

red-devil86
0

shit vad söt!!!! det är just ett sånt där jag skulle vilja ha!

klarsferrets
0

Vad jag kommer i håg så fick jossans iller ty ver så har jag glömt namet på den lille godingen. ett halsband från någon på IT 06 så du kanske kan fråga henne av vem hon fick den.

Den va i alla fall jätte söt tror nog att jossan har en bild den för det fotatdes mycket under IT .

Faxlin
0

Vet att det såldes sådana där på IT-06. Tror det var en norsk affär som sålde dem.
Hoppas någon här inne kommer ihåg vilken ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

ja det halsbandet var verkligen fint…har själv 2 sånna mini halband, egentligen e de till chihuahua men de passar..tyvärr kommer de från Italien….

Men kolla runt i olika dju affärer…det finns rätt mycket små halsband till katter å små hundar, å det går nästan alltid att klippa av en bit…

Sen har faktikst Ikea haft minu halsband som funkar kalas till iller…jätte små i tyg, antingen rosa lila eller grön blått…. vet däremot inte om de finns kvar

Flisa
0

#1 hade världens finaste sånt, fast i svart :D lucifer vart såå söt i det ;) men när det inte satt på illern hade katten slitit itu det, den katten hatar saker som glittrar ;P ahn åt ju upp julglittret förra året Förvånad konstiga kise…

red-devil86
0

jag får kolla runt lite i butiker här i sthlm…. min tjejkompis hade också hittat sådana halsband som var till chihuahua.. får kolla.

-eM-
0

Jag har köpt dom halsbanden (som Sofie visade) på en vanlig zooaffär. Tror dom är till kattungar egentligen, men dom passar bra på illrarna med.

JossanH
0

#3 menar du dexters pris?? han fick iaf en svart sele med blå små "diamanter" på så det var inget halsband tyvärr…

Sajtvärd på Iller.ifokus

red-devil86
0

aha….ska ner till södertälje o kolla runt lite nu i helgen tänkte jag…. får se om man hittar något…..dom är ju såååå otroligt söta…samt att min sambo kan ju se skillnad på pälsarna då också. hihi