! Iller"plagg" !
Börjar bli en stor och kul grej att även spöka ut sin iller med speciella kläder nuförtiden. 
Jag tycker att det är ett intressant ämne och undrar om ni har några "plagg" till era illrar?
Har ni scarfs eller kanske en enkel tröja?
Finns det möjlighet att beställa kläder till sin iller via nätet? Privat?
Skriv gärna av er här!

Hm.. en sele har dom ju=) Men i övrigt nej.
Ferretcouture har en del häftiga kläder, ahms har några grejer

Jag har några hemma sydda plagg till mina illrar men har enbart tagit på dom kläderna och tage några söta kort men inte mer än så.
Denna sidan har en hel del kläder: http://www.ferretcouture.co.uk/mainindex.asp
Jag skulle nog inte ha kläder på en iller dock. Men fina selar här dom på sidan. :)
Hälsningar Malin
Jag stickar muggetröjor till illrar, även mina egna. Har dessa på när det är kallt på vintern och vi är ute i snö. Men annars använder jag inte kläder till dom.
# 3
Vad kostar frakten från FerretCouture?
Hur lång är leveranstiden? Någon som vet?
#5 Det får du kolla på sidan.
Hälsningar Malin
Jag fick med en stickad tröja när jag köpte Maja, och dessutom stickade en vän till mig en. Men det har inte behövts, Maja har "klarat" kylan utan tröja, så jag skippar kläder.
_No way! Yes way!
Jag har små scarfs men inget mer. De bryr sig inte om scarfsen men kläder är det nolltolerans på här.
Sara

Jag har kläder, men enbart som de använder då vi har korta fotosessioner här hemma. En scarf kan de bära utan problem dock.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
en scarfs verkar heller inte vara så klumpigt och ivägen för dem, om man nu vill styla dem lite, hehe 
provade en tomteluva en gång för fotografierns skull…nu hittar jag den inte längre..men men
# 10 Det är bara för att din iller har gömt den. 
Sara
#11 jodå nog är den gömd alltid