Behöver sele!
Hallå! Maya behöver en sele och jag hittar inte en bra sele någonstans. Vart kan jag hitta dom? Jag vill inte ha en sån som ser ut som en väst.
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
amhs-illertorg.se?
Paulina

leta i affärer eller kolla här om någon säljer..
jag sålde en fast mandariin har tingat den :P
#1 Ja jag har varit in där och tittat men är den selen bra?
#2 Haha jaa, jag blev jätte glad när jag såg din annons där med selen, sen blev jag ledsen igen. Hon är snabb den där mandariin, haha 

#3 jaa det är hon :D
http://www.ferretcouture.co.uk/
Här hittade jag lite söta selar, koppel, kläder och småsaker.

Om man vill ha en rymningssäker sele så tycker jag Hagen är klart bäst. Ingen av mina som lyckats ta sig ur en sån.
#5 Jag har varit på den sidan förut men inte hittat några, nu hittade jag ju jätte många! Haha dummis jag.
#6 Okej, ska ha det i huvet! 
# 7
Jaha! Vilken tur då!
Vad så god!
#8 Hehe, bugar och bockar!

haha, jag har inget liv, därför är jag snabb här på internet :P
kan oxå rekommendera hagen selarna. kör med sånna på alla mina fyra, och ingen har rymt ur dom, förutom när dom inte har setat tillräckligt tight.
dom köper du på amhs illertorg

Har Ahms fortfarande Hagen-selar? Hittar bara fröken och herr-selar på deras hemsida när jag kikar nu.

va? är dom borta????
ska in och kolla på en gång.
Ja jag har inte hittat någon hagen-selar alls.. =/

dom finns verkligen inte!!!!! världen går under!!!!

dom finns inte ens kvar på guldfisken.se….
Dom kanske har slutat tillvärkas? =/

En dansk butik som var på utställningen sålde dom..
Hahaha sent ute tjejen, hade oxå precis sele jag sålde,,hoppas du finner nån till sist.

De måste ju finnas någonstans. Får väl leta runt på de olika nätbutikerna tills man får napp. Jag har Hagen till alla mina förutom Nolita som har en Hanna-special och Lurvas som har en sådan Herr-sele från Ahms. Fick inte runt någon Hagen sele på honom sist.
Är nån av de här en Hagen-sele?
Vi har en åt Bogey men kommer ju inte ihåg hur förpackningen såg ut.

Svar nej på din fråga Bogey=)
#21 OK var värt ett försök i.a.f.

Om inte jag är helt ute och snurrar så har hagen bytt namn?

#23 har dom? till vad?

Ja det var just det…. till vad? Jag har något sånt där vagt minne av att det stor något annat på kaninselen jag såg i affären som jag är 100 på att det är en "hagensele".

living world?

Ja=) Så ser det ut numera ja=)

aha, då måste jag bara komma ihåg det :)

Men det verkar ju fortfarande vara hagen som gör dom? Eller? Bara att namnet på selen är Living world, förvirrande eller så är jag nattligt förvirrad.

jo, det är hagen som gör dom som jag har förstått det. men sen just själv selen har mräket "living world"

Dåså då känns det som jag nästan har koll.

#5 jg fattar inte hur man handlar på den sidan >.<
Jag har köpt mina Hagen-selar i djuraffär här på Åland. Om ni inte hittar kan jag se om det finns kvar och skicka med posten!
Eftersom frökensele och herrselen är uppbyggd på samma sätt som Hagensele så har jag inte beställt några nya Hagenselar. Jag upplever dom "nya" selarna som mins lika bra som Hagen. Rätta mig om jag har fel
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#34 Kan inte uttala mig om det eftersom jag inte provat de andra. Den Hagen-sele vi har, som f.ö. är köpt från dig :-), så sitter små "plast-band/öglor" runt textilbanden som ser till att de inte kan ändra vinkel mot justeringsspännena så att selen garanterat inte glider och den iställda justeringen ändras. Se bild om än väldigt suddig.
Med risk för att illernettan blir ledsen nu då, så var jag på Djurmagasinet idag för lite Bogey-godis och då passade jag på att fråga om Hagen-selar. De kan ta hem hagen-selar för iller och här i Falun gjorde de beställningar till den leverantören varje måndag, så sa man till innan dess så kunde de ta hem.

#32 du kan inte handla på hagen sidan. den är bara till för återsäljare.

Jag har ju en sån herr-sele som sagt. Och jag måste säga att jag tycker att den inställningen "glider" lite. Alltså man har spänt åt ordentligt men sen om illern ålar omkring så glider den lätt och blir större.
Medans Hagen sitter järnhårt. Men jag har ju bara en som sagt så det kanske bara är den.
Okej, då vet jag och jag tar inte illa upp något sätt
. Det är bara bra för mig att få veta. Själv har jag både Hagen och herrsele och märker ingen större skillnad.
#35 Jättebra att din djuraffär kan ta hem till dig
.
Det ska väl inte vara några problem med att ta hem Hagen till AMHS
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.