Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 752 ggr
Aviendha
0

Dagens ÄCKEL!

Ska tvätta och konstaterar för killen i luren att det luktar som om något gått och dött i min tvättkorg. Det luktar värre än riktigt "dragen" smutstvätt men jag tänker inte så mycket mer på det.

När jag ska hämta det sista ur tumlaren nu så märker jag att det luktar i tumlaren med. Vad tusan, jag har ju tvättat det!

Tar ut sista tröjan och då faller det ut. Ett stort kycklingben, eller ja, en skrovdel med massor med fett som smält lite lätt.. Om ruttet kött luktar illa så var detta vedervärdigt! Tänk själv, det har hamnat i tvätten och dragit sig där i över en vecka, nästan två, sen tvättats i 40grader och sen tumlats i en timme.

Mys! Skrikandes Men jag skrattade gott åt mig själv måste jag medge Flört

Saga85
0

*rys* Visst är det underbart att vara illerägare ibland…

Loveferrets
0

Ftvi sjutton hahahaha, kanske ska börja se igenom er tvätt varje kväll hädanefter Flört

Aviendha
0

Jag tyckte att det var äckligt att kliva barfota i ljummen bajs, men detta tar nog mitt äckelpris i illerägandet iaf. Måste tvätta om det där, det luktar ju av tvätten med *suck*

Mina pillrar är oskyldiga, de äter torrfoder och gömmer inte i tvättkorgen (där sover man hälskar Avi). Inser att nya rutiner kommer behövas då jag börjar BARFA :P

Loveferrets
0

#3, hahaha dom är för söta..

sarae
0

ooops…. mina barn tar på sig det fulla ansvaret. Fast de är lite purkna över att maten blev tvättad… de hade ju lagt den där tills nästa gång :P

Faxlin
0

*asg* det är underbart med illrar. Hoppas dock du får bort lukten efter ett par tvättar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bogey
0

Haha, myyyysigt! ;-)

Så skönt att Bogey äntligen har bestämt sig för ett favoritställe för kycklingvingarna. Intill avloppsröret under tvättbänken i tvättstugan lägger han dem numera. Våtrumsgolv och våtrumstapet så där kan han få kladda bäst han vill..

Alex
0

Hahaha låter mysigt. Flört

Det är nog en himla tur att min pojkvän inte är medlem på iFokus…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

HannaM
0

Äh vaddå? Är det inte normalt att skaka tvättade kycklingben ur tvätten?

Ceciliaolucifer
0

uuuuussch Skrikandes påminner mig om en glömd kycklingvinge i stugan förra sommaren som jag "upptäckte" en månad senare efter utflytt. Den kryllade bokstavligen, huvva..

Loveferrets
0

Hahaha fy va hemskt, Undrar hur många ggr du måste tvätta om kläderna innan de försvinner .

LinaN
0

*klöks*

okej, det där vart vidrigt…. :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Sarah
0

Laxolja rekomenderas ej att tvätta och tumla… stank i hela huset ;)

Aviendha
0

Kycklingben kan jag ta, men inte handflatestora kött och fettbitar Skrikandes

#13 Usch, jag ska undvika detta, helt klart!

HannaM
0

Kan inte helle rekomendera laxolja för kloklippning (oljan på magen då alltså) istället för vetegroddsolja när den är slut=P