Vad luktar? :/
Något i hallen luktar iller och jag kan inte förstå vad!? :O
Har tömt lådan, torkat golven flera gånger och mycket mer finns inte i hallen.. Vädrat m.m.
Lukten kommer liksom lite i slutet av hallen, så det borde inte vara jackan som hänger där.. Den känns även om man kommer från badrummet, köket eller vardagsrummet, så det är inte bara att man får en pust när man kommer från friska luften.. :/
Nån som varit med om samma sak och hittat lösningen?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kanske är kiss som har runnit under nån golvlist eller ytterdörrlisten?
Hehe kanske e du själv? nä allvar, vet faktiskt inte, kan det vara att han släppt sig i hallen, de tar ju ett tag innan de försvinner. Du hade inga filtar eller dyl liggandes i hallen va ? kan det vara i toalådan som står där ?
#1 Tror inte det men man vet ju aldrig.. får väl preparera listrna med ättika.. :3
#2 Det har varat i några dagar nu :P Toalådan helt tömd och golv m.m. torkade ett par gånger. Inga filtar.. där ligger en vit matta under en stol men den luktar inte om jag sätter näsan mot (han brukar nog inte vara där..)
De flesta gånger som det luktat och jag inte kan upptäcka var så har det varit kiss under lådorna eller under möblerna.
Sara

Nar jag inte hittade nagon forklaring till stanken hemma hos mig sa visade det sig att Nisse anvant skrivaren som toalett………
// Amanda
#5, nääääää hahaha
Hängde jackan där sade du? Den kan vara boven. Jag kände inte av det själv, men när min iller var brunstig så hävdade skolkamrater att jackan luktade iller och när jag tvättade den så luktade det mindre iller i hallen (vilket även jag hade klurat på :P)
Paulina
#7, Kato hade en snutte filt när jag skaffade honom och jag har inte fått ur brunstdoften helt än. :D

Det är min första tanke med, att det ligger dolt någonstans så du inte ser det. Under någon låg byrå, under listerna, under lådorna etc.
Hoppas du hittar vad det beror på för att gå och känna en illaluktande doft är inte roligt, jag vet ;-)
#7 Hade kunnat vara det, men jackan har legat i bilen se igår och ingen förändring..
Det konstiga är att där finns inget som det kan ligga nåot under eller som kan lukta! Förutom jackan hängde där inget, dt står lite skor på hatthyllan, en toalåda (som som sagt är tömd utan resultat) en garderob med pellets /har tagit ut allt och tittat och det luktan inte när man öppnar dörren), en stol med tygsits som jag snifat igenom utan att känna nåt, mattor under stolen som blev tvättade direkt.. Har gått runt det lilla utrymmet och torkat längs listerna med en ren fuktig trasa, men inga tecken varken på trasa eller synligt med listerna att där finns/fanns kiss.. :/
Ska ta ännu en rejäl genomstädning avhela lägenheten ikväll och ta med alla filtar m.m till tvätt imorron, ska slänga ut mattorna för säkerhets skull (de var inte till nån nytta för det jag tänkt)och torka längs med alla lister igen..
Har du torkat undersidan av toalådan? för ibland när det luktar pecka här så kan det vara för att de kissat bredvid lådan och de3t runnit in och torkat under undersidan av lådan. Så även om man torkar golvet så sitter lukten kvar..
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#11 Tack för tipset, ska prova det direkt :)
Det är bara det att lukten verkar komma från andra sidan av hallen än toalåda och kläder hänger. :S Har städat ordentligt en gång till och bytt ut bakpulver och lagt lite doftolja på ett papper i bakpulverskålen.. så nu när jag kom in luktade det höstäpple :P Får se om det håller i sig bara eller om lukten tränger igenom igen..