OT - Bara positivt!
Denna tråd är för att beskriva oss själva positivt, så vi lär känna varandras positiva sidor. Inga känslor är fel.
3 saker jag är bra på - goda egenskaper.
* Jag är lojal - Ställer upp i vått och torrt för mina vänner.
* Jag arbetar med mina fördomar och försöker fria hellre än att döma människor.
* Jag sätter alltid mina djur i första hand.
3 saker jag älskar - saker som gör mig glad.
* Mina illrar. De kan alltid göra mig glad om jag är nere!
* Känslan när hästen är så mjuk i dressyren att den följer minsta hjälp och vi dansar fram i totalt samförstånd.
* Att släppa loss och dansa järnet till härlig dunk dunk.
Sara
Oj, detta som man alltid är så dålig på när det är anställningsintervjuer osv.
3 saker som jag är bra på:
* Att inte döma människor - hellre ge dem en andra chans
* Att bjuda på mig själv, aldrig göra narr av någon annan men gärna av mig själv för att locka fram ett leende
* Att behålla lugnet även i stressiga situationer, prioritera
3 saker jag älskar:
* Djur, djur och djur
* Att läsa
* Familjen

oki here goes nothing:
¤ Jag förlåter alltid, (1 gång).
¤ Att lyssna och sätta mig in i andras sitsar
¤ Att jag fungerar som bäst under stressrelaterade förhållanden
saker jag älskar:
¤ Att köra fel i Frankrike och hamna på något avlägset truckstop nära nederländerna med mamma sent på kvällen och äta pommes
¤ Att sitta ute på sommaren, i någons trädgård, med kompisarna lite folköl och en gura. Och bara sitta där och sjunga och spela och kanske grilla lite
¤ att sitta vid stranden en varm sommarkväll, röka på en cigg med hårdrock spelandes i min ipod =)

Tre saker jag är bra på:
* Jag är en bra vän, jag ställer upp till 100 % på mina vänner. Jag ger så mycket av mig själv att jag inte räcker till mig själv.
* Jag är ärlig
* Att vara mamma till mina barn. De älskar mig så mycket och jag älskar dem så mycket.
Tre saker jag älskar:
* Mina barns skratt, det skrattet som kommer när det "bubblar upp" i dem.
* Lukten av nybakat bröd, det ger mig en känsla av trygghet.
* När mina vänner visar hur mycket de älskar och uppskattar mig. Tyvärr tycks mina vänner glömma att ge samma tillbaka som de får av mig.
3 goda egenskaper:
* Jag är en bra vän som ställer upp och är rolig att umgås med!
* Jag är bra på att prata om saker. Ex. reda ut mina egna problem eller stötta någon som inte mår bra.
* Jag är effektiv, både när det gäller att lära mig saker eller göra något praktiskt.
3 saker jag älskar:
* Att hitta en skiva som är så bra att man får lyckokänslor och rus i hela kroppen och lyssna på den om och om igen! På högsta volym!
* Att jag bor ihop med min sambo som verkligen är rätt för mig. Att vi nu på riktigt är en del av varandras familj.
* Att ha sådär otroligt roligt med mina rubbade kompisar. Ibland har vi så kul att jag är lycklig i flera dagar efteråt 
(Jag skulle kunna skriva hur många fler som helst under den här kategorin, men nu var det ju så att man bara fick skriva 3
)

3 goda egenskaper:
Jag ställer alltid upp för mina kompisar o de i min närhet!
Är en god lyssnare, är helt enkelt en problemlösare!
Försöker alltid att ta mig igenom de svåra stunderna och gräver inte ner mig, även om de händer helt ootroligt hemska saker.
3 saker jag älskar:
Älskar att vakna upp med mina älsklingar(smeagol o pojkvänen) i sängen och känna deras värme=)
Älskar verkligen sommaren, de är den jag lever för.
Älskar min familj och mina vänner, de betyder allt för mig!!