Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 209 ggr
Sinja
0

Liten julträff

Nu är det dags för en liten julträff ihop med Illercafe

Datum: 17/12
kl: 15.00
Plats: Hos mig i Asmundtorp en liten bit utanför Landskrona.

Vi träffas hos mig så bjuder ja på glögg o pepparkakor!
Hoppas så många som möjligt kommer. Med eller utan iller.

Välkomna

Illercafe
0

Jag kommer och troligen kommer Pfaff med, hon är den av mina som kan uppföra sig borta….. ibland. Skrattande

Som vanligt går det minst en bil från Landskrona om någon vill åka med.

Sinja
0

Vad bra :D Annars går det en buss 15.30 o det går ju bra annars att ta det. Ja vet inte om man kanske skulle skjuta på det isåfall??

Sinja
0

Glömde att skriva att det ska ju bytas julklappar med. Vi köper julklappar värda mellen 25-30 kr

Sinja
0

*puttar*

emoflickan
0

dumt datum :/ hade det varit i mellandagarna hade jag o Joel varit sugna på att åka ner då vi ändå är i småland (inte lika långt o åka) och då vi faktiskt har en vän som nyligen flyttat till asmundtorp och vi inte fått tillälle att hälsa på än :)

Illercafe
0

#5. Vi kan säkert ordna med en liten "mellandagsträff" oxå, inga problem. Skrattande

Sinja
0

#5  Jasså, till lilla Asmundtorp :D Vad trevligt. E det nån illermänniska?

emoflickan
0

Liselott det vore ju trevligt, ska samtala lite med Joel, men datum som skulle vara intressanta vore 27:e eller 28:e =)

#7, nope ingen illermänniska tyvärr :) vi frågade faktiskt henne om hon kände ngn sandra med iller i asmundtorp men det gjorde hon inte ;)

Theres
0

kan vi inte ha en julträff i småland :D

golf.ifokus.se

Sinja
0

#8 Va synd :). Jag får visa mig lite mer ute me dom på dagarna o inte bara kvällarna så kanske hon ser mig :DD

Illercafe
0

#8. Den 28 passar mig bäst men det går även den 27 men jag då slutar jag 7.30 på morgonen.

#10. Vi kanske skulle kunna ha en träff närmare dig senare.

Mvh
Liselott

Sinja
0

#11 Menar du senare än den datumet vi har satt upp eller en till?

Illercafe
0

#12. Nej här ska vara två träffar, tycker du inte det?

Liselott

Sinja
0

#13 jovisst tycker ja det :D.

Sinja
0

Ja kan inte den 28 då jobbar ja, men den 27 kan ja.

Sinja
0

Vägbeskrivning från Helsingborg Och Malmö ( E6/E4)

Följ skylt mot Landskrona S

Följ skylt mot Eslöv

Kör av via avfart så kommer ni ut på väg 17.

Håll till höger på Österleden (17)

Längre fram till höger kommer en skylt Asmundtorp, där svänger ni in.
När ni kommer upp till korsningen när ni svängt in mot Asmundtorp tar ni till vänster.
Ni kör förbi affären som kommer på höger sida o ni kör förbi kyrkan som sen kommer på vänster sida ( ta en god titt på den för den är känd som en av Sveriges rikaste kyrkor Very Happy). DIREKT efter kyrkan svänger ni vänster in på en väg som heter S.Rönneberga v. Där bor jag i det gula 2- våningshuset. Sen är min lägenhet på 2:a våningen.

Tror ni ska hitta nu annars är mitt mobilnummer 0736-814762

emoflickan
0

jaha hm vilket datum blev bäst nu då :) sandra jobbade juh den 28:e, orkar du den 27:e Liselott? :)

Sinja
0

Liselott orkar allt :) Hon orkar ju ha mig i hasorna :P!! Skämt åsido!

Illercafe
0

Tar vi det efter 15 så ska den 27 nog gå, ni får i uppdrag att pigga upp mig och hålla mig vaken Flört

Hehe. På tal om ha dig i hasorna, snart blir där nog 1 lägenhet på Larvi lediga

emoflickan
0

efter 15 låter bra :) vi åker nog ner till skåne den 27;e då så sover vi en natt i tomelilla oxo =))

Illercafe
0

Då ska jag höra med fler och sätta ut det på illercafe. Vad ska vi hitta på?

Liselott

emoflickan
0

jag röstar för en inomhusträff då det lär vara ruskigt kallt vid det datumet ;) vi kommer nog bara ha med oss Gimli ner, kanske en till, blir nog Frodo isf med tanke på hur Tjabo hatar alla andra illrar och ska spöa skiten ur dom ;)

Sinja
0

#19 Liselott, ja ska på lägenhets visning på torsdag ju. På den på Hagastigen ska bli såå kul!!  Men ja ska ha utkik efter den med :D

Sinja
0

#puttar#

Sinja
0

Ähh kom igen nu, ja vet att det finns många illerägare i Skåne.. ;)

Illercafe
0

#25 Du behöver inte vara orolig, det kommer nog att bli folk i din lägenhet…Hur många får plats Hehe
Det kommer några som inte finns här på ifokus….. Skrattande

Sinja
0

Ja har kanske nån på G osså :D, vi får la se..

Sinja
0

*puttar*

Sinja
0

*puttar igen o igen*

Madde
0

Hoppas att ni som kommer på träffen får det trevligt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sinja
0

Tack så mycket, det kommer det nog bli..

sarae
0

puttar eftersom det börjar dra ihop sig ;)

Madde
0

Ja nu är det inte länge kvar tills träffen blir av. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sinja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej det är på Söndag :D! tack för puttandet :D

Sinja
0

Imorron :D:D

elinn
0

Lova att ha det så roligt på träffen imorgon ni som ska dit. Tyvärr var det alldelles för långt för oss att åka annars hade vi nog kikat förbi =)

Sinja
0

får hoppas på en träff lite närmare sen nån gång då :)

Alwyn
0

Fanken, jag vill ju åxå komma! :( Kan inte ta mig dit å hem bara…e as pank nu då jag ska flytta, och har två dubbelhyror. Guuud va orättvist att jag å Tindra inte kan va meeee! Snyft

Säg till på msn om nån annan ska från detta hållet dit

Sinja
0

Men kan du inte ta tåget till landskrona eller B-berga??

Illercafe
0

Ett jätte Tack, Sandra för en jättemysig träff!!!

Alwyn
0

:( orättvist ju :(

Sinja
0

Så kul det va, en massa illrar i lght :D!! Tack så jätte mycket för besöket..

emoflickan
0

Sandra, hur många var ni? och hur många illrar`? o får man se ngra bilder? ;))

Illercafe
0

Nu är det snart träff igen..denna gång hemma hos mig i Landskrona den 27 december. Träffarna duggar tätt nu…. Skrattande

Sinja
0

Vi va inte så många faktiskt, vi va 4 st och 5 illrar, men kul hade vi :D! Tyvärr togs det inga bilder, ja har ju ingen kamera :(:(. Vi kommer få lika kul den 27 eller hur?? ;)

Sara
0

Ofta kan de små träffarna bli supermysiga! Man hinner prata med alla och det känns så hemtrevligt.

Sara

emoflickan
0

Jaaa, den 27:e kommer bli jättekul!! Roligt att vi äntligen kan ta oss ner oxo ju!

Sinja
0

#46 ja precis så va det, iom att där va en person ja adrig träffat förr osså så va det kul att lära känna henne o hennes lilla päls. Så det va jätte trevligt!

emoflickan
0

Puttar denna tråden lite då träffen är imorgon!!! Nu ska jag snart sussa lite o imorrn bär det av ner till skåååååne!! Hoppas vi ses!!

myriis
0

Landskrona, ligger det nära stockholm? (Ursäkta min usla geografi)

emoflickan
0

haha nope ;) ganska långt ifrån t.om hehe, landskrona  ,ligger i skåne så det är kanske 65 mil eller ngt sånt :) bor du i sthlm? vi har en träff där med fast i slutet av januari :))

Illercafe
0

# 50. Det är kanske lite långt men du är välkommen ändå Skrattande

Är det någon som behöver vägbeskrivning så ring mig efter kl 12 på tele: 0707-25 26 94
Mvh
Liselott