Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 322 ggr
ferretgirl
0

Titta vad jag har köpt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!!

Kolla in vad jag har köpt. Historien om denna börjde på andra dagen på kaninutställningen på Sundspärlan i söndags. Såg då en tjej som hade på sig en T-shirt med tryck på hennes kanin, undrade var hon hade köpt den så jag var bar tvungen att höra med dom. Då sa hon att dom hade köpt både den och väskan (som hon också visade mig) via Extrafilm. När jag kom hem var jag bara tvungen att gå in och kolla vad dom hade där. Förutom T-shirts så hade dom även muggar, musmattor och då väskorna och lite annat. Så jag beställde en T-shirt och 2 väskor. En av väskorna ska jag ha till min bärbara dator då jag tror att väskan är lite större än vad den är, den andra väskan ska jag ha som en vanlig axelväska när jag ska någonstanns.

Christel.

ferretgirl
0

Närbild på T-shirten.

Sara
0

Fin T-shirt, jag gillar det fotot på Miller.

Sara

ferretgirl
0

#2# Han är så söt på det fotot, förvisso är jag gävig i målet. Men man kan inte annat än tycka han är söt på det hahaha

Lycan
0

Vilka är det på den andra bilden?

Loveferrets
0

Så fin den blev ..

Noomihjertafillan
0

aaww :* vad fin vill också ha!

ferretgirl
0

#4# Fotot med valparna på är på Agnez och hennes kull förra året. Fotona från årets kull var för mörka sa dom.

#6# Du kan gå in på www.extrafilm.se där kan du kolla vad dom har, och det är en hel del.

ferretgirl
0

Har misslett er lite vad gäller väskorna, dom beställde jag inne på Fujifilm, tror att adressen dit är www.fujidirekt.se men är inte 100 så jag länkar inte till den fallifall. Även här har dom olika grejer förutom då väskorna, tror att dom även hade T-shirts, muggar och sådant som man kan beställa genom dom.

Ceciliaolucifer
0

Roligt med personliga saker :)