Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 390 ggr
LillMickis
2009-09-02 19:08
0

Valpar kvar?

Ho ho ho!

En kompis till mej är på jakt efter iller nr två nu på hösten. Hon har en hona på ett år och skulle väl helst ta en hane. Gärna valp, men under året går oxå bra… som jag förstod.

Om det finns några valpar i skåne trakten?? Jag vet att alla kommer säga att det bara är att kolla igenom trådar… men det så mkt att läsa igenom… lite oklart om valpar finns kvar eller inte.

Så nu frågar jag rakt på sak. Finns det några illervalpar kvar runt skåne?

Loveferrets
2009-09-02 19:11
0

Det finns en men det är en hona och hon är 4.5 år, har oxå en egen tråd om henne som heter "omplacering" , där finns bilder oxå.

illernettan
2009-09-02 21:52
0

Ammi från Gotland har kvar valpar. Vet inte om det finns hanar kvar men jag puttar tråden åt dig Glad

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Bogey
2009-09-03 01:29
0

Här är även Ammi's blocket annons och bildgalleri på valpisarna.

Det finns åtminstone en albinohanne kvar (Zing) och jag tror även det finns åtminstone 1 viltfärgad hane kvar.

Enklast är väl att kontakta henne så får du raka besked. Telefonnummer står i blocket annonsen, dock har hon haft strul med den och jag vet inte om hon fått det fixat. Annars är mejladressen:

ammi (dot) gottfridsson (at) gmail (dot) com

Hon finns f.ö. på Gotland men kan man inte ta sig dit så för rätt köpare levererar hon mot självkostnadspris.