Ute på tur

#3 han är ju en sådann snygging =)

Ville är sååå sjukt vacker!! Vilken varm färg han har!
hur går det med honom nu förresten???
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ville är grymt lik Frodo :) jättefina foton!

#4 Tack!
#12 Det går jättebra faktiskt. Förutom då att den största delen av mitt gäng hatar honom och tycker att han ska flytta till Skåne igen. Och han har ett väldigt stort behov av aktivering i jämförelse med resten av gänget. Så man har att göra helt klart.

#23 Tack! Vill ha en systemkamera när jag såg skillnaden på grannens foton och mina.
Jättefina bilder Ulrika.
Visst blir det skillnad med en systemkamera. Så förstår du vill ha en. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Underbara bilder. Även dina som inte var med systemkamera faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#25 Verkligen! Jag har lånat Joels systemkamera nu, ska fota som tusan, blir all världens skillnad..och så skarpa bilder jämfört med vanlig digitalkamera :)

Fast släpa på några illrar OCH en systemkamera kanske blir lite väl häftigt förstås.
Bilderna blir ju heller inte lika bra när man ser dem direkt i inlägget som om man klickar upp dem. Då blir de ju genast mycket bättre.
Men ska helt klart stämma träff med grannen någon mer planerad dag.
Men så söta dom är allihopa o så fina o mjuka pälsar dom verkar ha, helt bedårande, Hur gamla är dom ?

Molly och Nolita är 2 år. Ville är väl då ca. 3 månader.
#31, okej, jättesöta var dom, hur lyckas du bevara denna fina päls på dom ?
Vackra bilder! Tyckte verkligen om den när Ville spanade genom gräset :)
Och så var det ju ett stycke Molly med
Det gick bra med henne ute, inget större hat då? Såg ju sansat ut på bilderna ;)
Paulina

#32 Badar aldrig till att börja med. Sen äter de mest Barf. De allra flesta i mitt gäng har bra päls
#33 Älskar den bilden med, satte den på msn.
De flesta funkar ute tillsammans, det är inomhus det blir problem, suck!
#34, okej,

Idag är det storm hos oss i stort sett. Kom knappt utanför huset i stort sett och man hade kunnat flyga drake med illrarna. Blev en väldigt kort sväng för jag höll på att frysa ihjäl och blåsa bort samtidigt.
Nolita var nöjd med den korta promenaden (som hon tillbringade mest under min tröja) Ville står och hoppar innanför ytterdörren och vill gå ut igen.
#36 bor man på östgötaslätten så är det storm varannan vecka :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#37 Då bör man ha en St:Bernhardshund och inte iller med andra ord.
#38 har inte jag nämnt att mina illrar är hälften iller hälften St:Bernhards?
Tur att det finns lite skog som man kan gå i om vinden tar i hör hårt, där är berget skyddande också :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fy för storm, Det kanske blir bättre till kvällen så ni kan ta en lite längre tur då.

#39 Hade nog missat det.
#40 Kanske det, eller så blir det de tyngsta som får följa med då istället. 2 kg killarna flyger inte runt så lätt.