Illebur Köpes
Hej, Jag undrar om någon har en lämplig bur där emil skulle kunna tillbringa nätterna när han inte får va lös i huset, Typ en furet xl eller tower, Intressant område är ca 15 mil från varberg MVH Erik

Du har inte möjlighet att ha honom instängd i bara ett rum under tiden. Det är ju förutom att det är större (och roligare) för honom även billigare för dig.
tyvärr kan jag inte det på nåt bra ställe, annars hade det vart det bästa helt klart

Tänkte jag precis hade sparat dig några tusenlappar där ju.
Själv har jag hela mitt gäng i sängen på nätterna. Funkar för oss.
Det hade jag med men Emil dras till känsliga genitalier:) trodde jag va kastrerad en gång, BUSE

Såg nu att jag ej läste hela ditt inlägg och trodde du ville ha tips om bur- så oj fel av mej.
Helt plötsligt kändes små bett i tårna väääldigt trevsamt!
Själv har jag stängt in mig själv ;) Egentligen är det för att Avi inte ska vara i sängen dagtid och skita i den
men jag slipper ju velodromrace när jag ska sova med.
Paulina

http://www.blocket.se/stockholm/Bur_till_ratta__chinchilla__iller_eller_fagel_23252211.htm?ca=15&w=3
Visserligen i Stockholm.
Aviendhas tips var ju bra annars.

Vi har bayliz instängd i köket som förövrigt är hennes illerrum på dagarna då vi inte är hemma :) damen har en förmåga att bajsa alra längstin undersängen och soffan när vi ej är hemma eller på nätterna, annars har hon faktist börjat gått på lådan riktigt bra :)