Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 731 ggr
MiniSku-
0

Iller sökes.

Hej allihopa!

Min bästa kompis har nu övervägt att skaffa en iller… Hon har varit hos mig och kramats med mina så länge nu så hon kan inte hålla sig längre, hon måste ha en gos. Hon är väl mest sugen på en lite äldre hane, men hona kan också gå bra. Inga färg krav, bara den inte är för ung eftersom det ska bli hennes första iller, då vågar hon ingen valp. Vore bra om det var så nära Uppsala som möjligt, men vi vet ju alla att det inte är så stor chans..

Ha det bra! Glad

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

UlrikaD
0

Finns ju hur mycket illrar som helst här inne och på blocket som söker nya hem nu ju. Det är väl bara för henne att sätta sig och maila och ringa runt.

MartinaHn
0

Hejsan,

Uppfödaren till min lille tjej finns strax utanför Uppsala - Cilla. Sen vet jag en till som jag tror heter Betiz här. vet dock inte om dom har några valpkullar på G. MEN I sthlmstrakten kan man säkert hitta någon. Har ni Kikat på blocket eller här under säljes?? Massor av Valpar letar nya hem. Några riktigt söta finns på Gotland. Tyckte någon skrev att de kunde leveras till fastlandet också.

Hoppas ni hittar en.

Glad

HannaM
0

Finns två kullar just nu på gotland. Då är det visserligne valpar men vad jag har hört har valparna från både uppfödaran varit riktigt trevliga (jag har från den ena). Sen som sagt, blocket kryllar av omplaceringar i olika åldrar.

MiniSku-
0

Som jag skrev i #0, inga valpar… På blocket finns mycket valpar, dom som inte är valpar har hon mailat. Tack ändå.

UlrikaD
0

Det finns ju många äldre omplaceringar här inne som inte har fått nytt hem ännu och fortfarande letar. Där bör hon ju få svar från någon isåfall.

MiniSku-
0

Ja det kan man tycka, men det har hon inte fått…

Nova-E
0

Hej. Jag har min underbara nova som är ca 1,5 år. själv har jag haft henne lite mer än ett år. det är med tårar i ögonen som jag måste göra mig av med henne. (pga av mycke jobb) Hon är kasterad.

det kanske kan vara något för din kompis. vi bor ca 11mil söder om stockholm så det är ju inte jätte långt.