E6: an rasar!
Ca 300 m av E6 har rasat nära Munkedal, norr om gbg….jätte obehagligt eftersom det är den vägen man tar för att åka till mitt sommar ställe, där mina föräldrar bor….dessutom så körde min bror den vägen ikväll, strax innan raset…. fy vad hemskt! Å jag ska åka den vägen imorgon….undrar hur man får köra nu?

Jo, jag läste lite om det. Skrämmande faktiskt, har dock inte nån koppling till vägsträckan så, men iaf. Hoppas du hittar en smidig väg tills imorgon :)
Usch det låter ju inte så roligt. Men det kommer nog gå bra ska du se sara. =) jag håller tummarna att det går bra för dig och åka till dina föräldrars sommarställe. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hur det såg ut
Fy vad läskigt… Hoppas det finns någon annan väg du kan ta Sara.
mm…ja…jätte kul det här! Ena sekunden är en väg spärrad, å nästa sekund så spärrar de av en annan. Som det ser ut nu så har dom spärrat av e 6 låååångt innan raset, vilket gör att man får ta en omväg som tar ca 50 minuter, mot 5 minuter i vanliga fall…. ser verkligen fram mot sommarn…elelr inte ;)

urs vad tårkigt .
Men när jag lysna på tv i går så sa dom att dom kände till detta problem med E6 sedan 10 år till baks och det är ju jätte konstigt för den vägen är värkligen trafikerad så man tycker ju att dom skulle ha gjort något inann det hännde .