Skattjakt - iller
Det är så att gymnaseskolan i Nybro har skattjakt ikväll som en del av insparken, och på listan står det att de ska ha 2 illrar.
Jag har lånat ut mina till Omvårdnad, Samhäll och Barn&Fritid, men jag är inte säker på att man får ha samma illrar som ett annat program…
Så om det är någon som har väldigt lite för sig ikväll och bor i närheten av Nybro så kom med illrar till Åkrahälls parkering klockan 20.00 :P
golf.ifokus.se

Vad roligt. men jag tycker det är fel att dra in djur i sådanna saker då många ofta är alkohol påverkade =(

#1 Haha då kan jag skicka Elliott=p Han gillar INTE fulla människor, dom hugger han.

#2 haha ja då får dom flesta iaf lära sig att en iller kan bitas 
Jag tror inte att det kommer vara så många onyktra personer där då det handlar om gymnasieelever, och en inspark för dem.. de som börjar gymnasiet är ju bara 15-16..
Jag tycker att det låter som en rolig idé och fler få se hur en iller ser ut :)

#4 Haha du skulle sett vår gymnasieinspark… Det var både naket och onyktert.

#4 ja det är åldern allt festande starta.
#5 vi hade samma =P
Jag tror inte Theres skulle lämna ut sina illrar till packade människor.
Sara

Hoppas både du Theres och dina illrar får en rolig kväll =)

#7 nej det tror inte jag heller om henne. men kanske andra gör det =(
Men vad spelar det för roll egentligen om andra människor är onyktra, antar att Theres inte lämnar sina illrar o åker hem igen. :) Skulle Theres vara skitfull med illrarna skulle jag tycka det var dumt, men det tror jag knappast kommer hända :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Sen tror jag inte folk är onyktra heller… de var det på min tid då man började skattjakten 6 på kvällen och slutade den 6 på morgonen… men nu för tiden är lärarna med och den slutar nu vid 8 på kvällen och har hållt på under dagen istället :)
golf.ifokus.se

Och jag ska köra bil ;) Så jag ska då inte vara skitfull :P
golf.ifokus.se
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Tycker det låter skitkul! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag hade gärna hjälpt till mer på skattjakten än att bara komma med illrarna… men det är inte någon som velat ha min hjälp med något annat =/ :P Nu ska vi strax åka iallafall :)
golf.ifokus.se

#15 hur gick det? kunde du låna ut samma illrar till flera grupper?

Japp, lånade ut dem till Barn&Fritid och Samhäll :) Omvårdnad gav upp :P Och jag som alltid har hejjat på Natur innan (jag gick Natur), så hjälpte jag Samhäll som är Naturs största fiende i skattjakten :P (Det är typ de som verkligen går in för den).
golf.ifokus.se