Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 553 ggr
Theres
0

Skattjakt - iller

Det är så att gymnaseskolan i Nybro har skattjakt ikväll som en del av insparken, och på listan står det att de ska ha 2 illrar.

Jag har lånat ut mina till Omvårdnad, Samhäll och Barn&Fritid, men jag är inte säker på att man får ha samma illrar som ett annat program…

Så om det är någon som har väldigt lite för sig ikväll och bor i närheten av Nybro så kom med illrar till Åkrahälls parkering klockan 20.00 :P

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

Vad roligt. men jag tycker det är fel att dra in djur i sådanna saker då många ofta är alkohol påverkade =(

HannaM
0

#1 Haha då kan jag skicka Elliott=p Han gillar INTE fulla människor, dom hugger han.

FerretCrow
0

#2 haha ja då får dom flesta iaf lära sig att en iller kan bitas Tungan ute

fridaas
0

Jag tror inte att det kommer vara så många onyktra personer där då det handlar om gymnasieelever, och en inspark för dem.. de som börjar gymnasiet är ju bara 15-16..

Jag tycker att det låter som en rolig idé och fler få se hur en iller ser ut :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
0

#4 Haha du skulle sett vår gymnasieinspark… Det var både naket och onyktert.

FerretCrow
0

#4 ja det är åldern allt festande starta.

#5 vi hade samma =P

Sara
0

Jag tror inte Theres skulle lämna ut sina illrar till packade människor.

Sara

elinn
0

Hoppas både du Theres och dina illrar får en rolig kväll =)

FerretCrow
0

#7 nej det tror inte jag heller om henne. men kanske andra gör det =(

JossanH
0

Men vad spelar det för roll egentligen om andra människor är onyktra, antar att Theres inte lämnar sina illrar o åker hem igen. :) Skulle Theres vara skitfull med illrarna skulle jag tycka det var dumt, men det tror jag knappast kommer hända :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Sen tror jag inte folk är onyktra heller… de var det på min tid då man började skattjakten 6 på kvällen och slutade den 6 på morgonen… men nu för tiden är lärarna med och den slutar nu vid 8 på kvällen och har hållt på under dagen istället :)

golf.ifokus.se

Theres
0

Och jag ska köra bil ;) Så jag ska då inte vara skitfull :P

golf.ifokus.se

Loveferrets
0

Hoppas ni får en trevlig kväll.

JossanH
0

Tycker det låter skitkul! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Jag hade gärna hjälpt till mer på skattjakten än att bara komma med illrarna… men det är inte någon som velat ha min hjälp med något annat =/ :P Nu ska vi strax åka iallafall :)

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

#15 hur gick det? kunde du låna ut samma illrar till flera grupper?

Theres
0

Japp, lånade ut dem till Barn&Fritid och Samhäll :) Omvårdnad gav upp :P Och jag som alltid har hejjat på Natur innan (jag gick Natur), så hjälpte jag Samhäll som är Naturs största fiende i skattjakten :P (Det är typ de som verkligen går in för den).

golf.ifokus.se