Nytt sovställe
Nu kom illrarnas utställningsbur hem och vi har hängt upp massor av hängmattor. Underbart sa alla illrar och kastade sig in för att prova alla sovställen.

Stooor hängmatta till liten söt gammelskrutt

haha första bilden var ju klockren..äkta tjabosovstil..:)

#4 Jepp.. hon sover så fint.. sötnosen. När hon väl sover.
#6, haha jo det brukar ju vara så ;) men så är hon ju söt som socker oxo…:)

#7 Jotack det vet hon om=p
#8, hahahaha vilken fin posering ,
#8 Men Valle då! Nu har du tjuvläst bubbetibels sms en gång för mycket tror jag allt!
Paulina
Vill ha en helbild på buren som såg så fin ut!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Allt för dig JossanH även om buren ser bra mycket tråkigare ut när ma nfår se hela=p Men Valle visar att han gillar den, längst ner till vänster skymtar hans favoritboll, att han gömt den där är ett stort tecken på uppskattning.
#13 den var ju jättefin!! o vilka bra dörrar det sur att vara.
och vilket lurigt ställe Valle gömt bollen på- ingen kommer veta vart den är hoho
Sajtvärd på Iller.ifokus

#14 Jepp dörrarna är kanon men den gamla midwesten är kalrt enklare att sätta upp. Kanske inte spelar så stor roll nu när den ska stå där den står.
Schh säg inget högt, Valle tror att den ligger väldigt gömd där, han är inte intelligentast i stan alla dagar.
hahaha sotbarnen.. vilket mydigt sovstálle ni fátt! Gor sig betydligt báttre dár án i ett garage :P
márkligt nog borjar mina barn tjata om en likadan :s
Alinda ságer jag bara…. finns det nágon charmigare?

Nu är buren dubbelt godkänd, Alinda har lagt sitt gosehjärta där.
Jag visste att mina burar var godkända när pegasus var liten och Dexter bar dit honom :P
Stackars kraken blev släpad på som en liten vante… Men så var han ju bara 6 veckor också…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#18 Haha men lillskiten då….