Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 192 ggr
Theres
0

Glad nyhet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, är det någon som har en glad nyhet att dela med sig av?

Jag hade tråkigt, så kollade runt lite i olika trådar, men hittade bara massa tjabb om omplaceringar hit och dåliga uppfödare dit… så nu blev jag deppig och inte på bra humör alls.

Sen har jag enorm tråkigt till på köpet.

Glada nyheter? :P

golf.ifokus.se

Stj3rnfallet
0

Haha, kanske inte räknas :P Men jag får hem min pojkvän och min GP råtta Pugsley snart :D Det är "bara" ca 8 dagar kvar :P

Theres
0

få hem din pojkvän? beställt honom på postorder? ;)
nej, men var har han hållit hus då? =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Om man vill läsa bara goda nyheter så finns det en sajt som heter Goda Nyheter iFokus också. ;-)

Annars är det väl inte helt fel att förhöja stämningen här heller., ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

finns det? coolt :P

golf.ifokus.se

JerryLee
0

Tack för tipset! Det måste jag kolla in, jag med.

Faxlin
0

Gör så:-)

Audiatur et altera pars

Stj3rnfallet
0

#2 Han har varit hemma i skåne medan jag sitter här i Norrland :P Han skulle egentligen varit här, men så klarade han inte av en kurs han läste på distans och för att få pengar till nästa termin var han tvungen att läsa en kurs hemma först =/ Haha, tänk om det var så lätt att man kunde beställa en pojkvän på postorder ;)

Sara
0

En glad nyhet är att mina darligs fortfarande går upp i vikt! Speciellt Bilbo om har varit nere på 1000 g och nu väger 1200 g.

En mindre kul nyhet är att jag från 18 år till 28 år har gått upp 22 kg!!!! Från 56 kg till 78 kg!! Skrikandes

Sara

blue
0

#8# asg!!!! Sorry.. kan trösta dig med att du inte e ensam…..efter 2 barn & att man passerat 30 sträcket har man blitt påmind om (eller insett fakta..) att man blir inte yngre..& kroppen blir inte snyggare..Tvärtom!..=)

Tina-A
0

#8: Var glad att det tog 10 år för dig. Jag har gått upp 15 kg på bara 3 år!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Faxlin
0

#9: haha, ja tänk dig jag då. Jag som har fött 4 barn och passerat trettio. Snacka om dinosaurier. ;-)

Audiatur et altera pars

kitty
0

jag har gått upp 10 kilo på 1 år.. från 59 - 69.. fast nu har jag min idealvikt dock.. men ändå..10 kilo?

bnoffan
0

Gladaste nyheten idag är att jag fått reda på vart våra tjejer kommer från!

Madde
0

Oj vad skoj att du fått reda på var de kommer ifrån. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

jag har gått ner 8 kg på 2 veckor :P från 59 till 51… det är nog en dålig nyhet :P

golf.ifokus.se

Madde
0

Känner igen det där. Det är aldrig bra och gå ner så mycket vikt på kort tid.

För några år sen gick jag ner 6 kg på en vecka och då vägde jag 52kg till och börja med och 46kg när jag mådde som sämst. Men sen vände det uppåt igen och jag fick prata av mig.

Sen träffade jag min nuvarande pojkvän och jag gick upp till 60kg (arbetslös och åt mycket godis.) . Nu väger jag 52 igen, men då har jag ett jobb och är rörlig hela tiden på jobbet, även om jag får lite hjälp av trucken jag kör.=)

Theres
0

hmmm, 46 lät rätt illa, hur lång är du?

jag borde väl väga runt 58-59 egentligen, jag tränade och så när jag vägde det, så det var mest muskler, nu har jag inte tränat sen oktober typ, jag är 167,5 så jag borde väga mer än 51…

golf.ifokus.se

Madde
0

Jag är 165cm.

Men jag kan tillägga att min dåvarande pojkvän fick mig och må dåligt och lät bli och höra av sig. Efter en vecka så fick jag ringa honom och så gjorde han slut.

Därefter började jag må bra igen.

Så nä, 46kg var inte en bra vikt. Utan idag mår jag bra. =)

Theres
0

mmm, jag gick också ner p.g.a min så kallade bästa kompis som är mitt ex som jag var kär i :P hoppas han hör av sig snart till mig :( helst på lördag, för jag vill kolla på "Pulse" innan julafton :P

golf.ifokus.se

Madde
0

Ok då förstår jag dig lite bättre. Men det vänder ska du se. Jag mådde så pass dåligt att jag inte var hungrig. Men oj vad matglad jag blev när det väl var slut och jag gått vidare. =)

Det gäller och se det positiva i det negativa. =)

Om det inte hade tagit slut, hade jag aldrig träffat min nuvarande pojkvän och jag hade ALDRIG haft illrar idagsläget. =)

Så jag är superglad att allt hände. =)

Theres
0

gött ju =)

men jag vill ha honom som kompis bara just nu… hoppas verkligen han hör av sig snart

golf.ifokus.se

Madde
0

Jag ska hålla tummarna. =)

Nettan
0

Vad sjutton betyder hänglåset framför trådens namn??

Theres
0

det undrar jag med, det står: meddelandet är publicerat i en sluten grupp… hmmm

golf.ifokus.se

Illern
0

nåja era lättviktare…. en riktig iller e över 100 så ja e riktig ;oP 110kg hehehe mest hjärta o kul dummheter tror ja ;o))))

[tiiia]
0

#24 vad skönt att man inte är den enda med det här problemet. själv har jag aldrig vägt mer än 55 kilo i hela mitt liv. väger just nu 50 och är ca 170cm lång. har också börjat komma upp mig i vikt igen, vägde bara för några månader sedan 45 kilo ungefär. Fast det är mina föräldrars fel, de var pinnar båda två när de var unga. fast de påpekar jämt att det började gå över när de blev runt 20. Glad

Sara
0

# p men jag har inte fött några barn! Det är mest cola, choklad och McDonalds.. Skrattande

Sara

Theres
0

#26 men herregud, du kan ju inte väga 50 och vara 170 cm :P

när jag gick i åttan så brukade jag komma hem från skolan och äta choklad och dricka cocacola, så som mest har jag vägt 60 kg! :O och då var jag kanske bara runt 150 lång…eller 155, minns inte :P

så liiiite smalare jag är nu när jag är typ 168 och väger 51 :P

golf.ifokus.se

Stj3rnfallet
0

Jag gick också upp ca 10 kg på 1 år.. Men jag slutade träna och då kom väl "fettet" tillbaka.. Jag vägde 45 (gick ned jättemkt när jag började träna då fettet försvann och jag nörjade få muskler :P) och nu väger jag väl kring 53 eller nått sånt :S Får nog börja träna snart igen känner jag :P Men man måste ju orka också, just nu är det så mkt så jag har tyvärr ingen ork över till träning =/ Man får nästan lite ångest när man är så lat :P Jag är glad att jag har hund, för att då måste jag röra på mig rätt mkt iaf =)
45 kg var en ganska skön vikt för mig som är så kort, man kände sig lätt som en fjäder :P Haha, nä, men jag mådde mkt bättre då så jag ska försöka efter jul att ta tag i träningen lite, även om jag inte går på gym längre så kan jag träna hemma =) Var ju så duktig att jag gjorde ett schema, får börja följa det schemat efter ju iaf :P

Theres
0

hmmm, när jag tränar gåt jag upp i vikt ju… först vägde jag 55, sen började jag träna, och då vägde jag 59 sen slutade jag träna och väger nu 51… är det ingen annan som går upp i vikt av att träna? alla vet ju att muskler väger mer än fett :P

typ sommarlovet mellan åttan och nian så gick jag däremot ner av att träna (simma och bada på straden) vägde ju som sagt 60 kg på midsommarafton, sen när jag började nian så vägde jag 52 =)

golf.ifokus.se

Aelsklinn
0

Jaha, kul för er alla att ni går ner i vikt. Själv gå jag ju upp i vikt när jag mår dåligt! *inte bitter alls* ;)

bRat-Bags
0

#31 Samma här! :P Allt jag äter sätter sig på direkten, och inte på fördelaktiga ställen om man säger så ;P Svälte mig själv ner till ca 55 kg i åttan(var och är 168 cm) från att ha vägt 75, gick året efter upp allt igen plus tio kg till! Nu väger jag runt åttio men nytt nyår nya löften! Ska försöka smala till mig till studenten! :D

Sara
0

Så tänkte jag förr oxå.. Nytt år nya vanor.. Men icke! Har otroligt dålig självdisiplin när det gäller mat och motion.

Nu är tankarna att jag ska gå ner 5-10 kg innan jag fyller 30! 1 ½ år kvar. Skrattande

Sara

bRat-Bags
0

#33 Lycka till! Det klarar du säkert, jag har samma mål fast tills maj/juni :D

Theres
0

mitt mål är att jag ska kunna gå ner i spagat igen :P jag vill väga som jag väger nu så får hitta annat måt än gällande vikten :P

golf.ifokus.se