Aylen
Máste fá visa lite nya bilder pá min tos, som jag ántligen har fátt tráffa. Hon ár vackrare án vad jag hade trott, och har ett helt fantastiskt temperament. Sá gudomligt snáll. Nátterna ágnar hon for tillfállet át att slicka mina tár :)
inte bara jag som blivit kár i tosen… Minken inferno bestámde genast att hon var hans flickván…
Gnök!
Tror du får sätta "the assasin" i skola hos damen! :P
Paulina
# om ándá det fanns en chan att the assasin kunde ta efter denna tos.. dessvárre tror jag det blir omvánt :S

åh vilken gudomlig tjej =)
Instämmer i Aviendhas GNÖÖÖKK
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Inget illa ment, är bara väldigt nyfiken på en sak. Är det verkligen tillåtet att ha vilda djur som husdjur i Ungern? Här syns ju på bilderna både vildiller och mink och det har i tidigare trådar funnits bilder på en mustela sibirica. Och allihopa verkar hållas som husdjur.
Tackar!
# 12 har sjálv varit lika fundersam som du, men det finns tydligen ingen reglering pá sádant hár. Finns folk som har báde márd, násbjornar och gudarna vet vad som husdjur :( Med tanke pá att áven tigeriller sáljs oppet i djuraffár, sá ságer det vál det mesta om landets regler. Bilden du har sett ár forovrigt ingen siberisk vessla, utan en korsning mellan iller och siberisk vessla. Minken och Vildillern pá dessa bilder ágs forovrigt utv andra personer och har bara varit hár pá besok, sá i normal fallet bor de ute pá landet átminstonne.
Hej!
Otroligt söt liten tös du fått hem och grattar att hon är så snäll också. Hur gammal är hon nu? Såg också att du bor i Ungern, det är kul för jag kommer från staden Kecskemét i Ungern.
Ha det bra..

GUUUUd vad söt hon är ska bli kul om jag hinner se henne i live inann jag åker hem i gen
du måste bara komma hit med henne ett stort krav hehe

Så söt Sara =)
# 14 hej! Tyvárr bor jag inte i ungern , utan ár bara hár for dommarutbldning samt lite semester :) Tosen ár ca 4 mánader :)
# 15 hihihi vi ska se vad vi kan ordna :)
# 16 tackar!

Hon är supersöt. (fortfarande) Har du förresten ingen bild på tigerillrarna från djuraffären? Det är verkligen helt galet vad de säljer där hur som helst.
Hon är vacker!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Sorry, hittade precis den tråden nu.
ahhh…så himla fin :)
Så söt iller du har fått.
Åååh, hon är underbar! 
# 14 Hejsan Eleya, var det dig jag pratade med på utställningen i Budapest förra året?