Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 307 ggr
kitty
0

tamagotchi?

igår var jag inne i en leksaksaffär och såg att dom hade tamagotchi. Helt överlycklig köpte jag en då jag aldrig hade nå¨gon när jag var liten.min kille sa det att jag ju har 2 illrar och vad jag då ska med en tamagotchi till??

jag menade på att jag hellre köper än tamagotchi nu än att jag lägger på det på 40årskrisen?

någon annan som gjort något liknande?

Abstinens
0

Ohja, jag fyndar i leksaksaffären mer än jag borde. playdo lera. något som låter bekant för nån? ;)

sarae
0

haha…själv fick man en barbiedocka i 6 månaders present av exet…frågan e vem som har problem…han eller jag? ;)

kitty
0

jag köpte slime till min tjejjkompis med men jag fick inte leka med det "för då blir det smutsigt"… sicken jävla stil… :)

fyndade även ett nintenda 64 häromsistens.. tur att nördar och bönder e så inne nu :) eller?

Abstinens
0

nintendo 64 är inget att skämmas för. Det är bäst ju =) Iaf Zelda och Mario cart :P Har precis dammat av mitt gammla inför flytten

ViktorMarina
0

jag köpte faktiskt en tamagotchi förra vintern, haha.. var tvungen, blev nostalgisk ju :P

kitty
0

jag har super mario..ska införskaffa fler spel i våran butik med begagnade spel

Abstinens
0

Gör så =) Har ni en sådan? Är det höga priser, när man letar på tradera och så kostar det svinmkt med spel till gammla konsoler. hatar när saker blir k-märkta. Zelda till supernintendo får man typ slänga ut en femhundring på.. Aaaahrg!

[tiiia]
0

tvspel är väl inte så hemskt? isf är vi extremt barnsliga här hemma med gamecube, nintendo 8bitar, playstation, nintendo 64 (tror vi har ett som ligger här någonstans) och playstation 2. Förvånad

Soffi
0

Jag sitter barnvakt åt en tvååring någon gång i veckan sådär. Helt underbart då man själv får gå tillbaka till barndomen och leka med bilar på alla fyra, eller göra små figurer i playdo lera!

Abstinens
0

#8, vi har en hel konsolsamling här också :) Men bara några få spel till varje konsol :P

Aelsklinn
0

Hihi jag ska få ett Wii av min sambo! Jag kommer att få "svärdarmbåge" av Zelda-spelet! :D

Madde
0

oj en tamagotchi har jag aldrig ägt. Men jag vet att alla mina klasskamrater ägde såna på 90-talet i skolan. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Abstinens
0

Ska du få Wii utav din pojkvän, vad har du för ängel till kille eller? En miljonär :) ? Vi ska köpa Zelda spelet till gamecube, först tänkte vi invistera i Wii, men sebbe gillar inte kontrollen och vi insåg att vi är i större behov av en diskmaskin :)

ViktorMarina
0

hahaha, tamagotchi ja.. måste berätta om hur det var när jag och mina syskon var mindre, då hade jag och mina två äldre bröder  varsin tamagotchi (lillasyster var för liten) - och det var så populärt på vår skola att de bannades från skoltid.. då ställde vår älskade faaar upp och hade alla tre tamagotchis med sig på jobbet på dagarna så de hölls vid liv :D Tack för föräldrar som ställer upp, hihi :P

/Marina

Aelsklinn
0

Jo, han är snäll min Björn… och jag tror faktiskt att han nästan vill ha ett sånt mer än jag. Han lovade att köpa ett i fördelsedagspresent till mig och jag klagar inte ;) Zelda till gamecube är faktiskt rätt kul, fast jag fastnade och tröttnade. Inte ens walkthroughs på internet kunde hjälpa mig! Det spelet är helt enormt, fast lite barnsligt, men det gillar jag :)

Abstinens
0

Jo, jag kommer aldrig någonstans, inte ens klar med första grejjen, för att pojkvänner, bröder och pappor alltid puttar bort mig från TVn :( Men nu när jag flyttar blir det annorlunda, sebbe jobbar ju kväll så då är TVn min. Haah!

Theres
0

jag var inne i en leksaksaffär häromdagen och hittade en skitsöt katt som jamade och spann när man tog handen över huvudet :P och sen "lekte" jag och min syster med en såndär papegoja som upprepar det man säger, alla andra i affären bara glodde på oss :P

golf.ifokus.se

UlrikaG
0

varje gång man besöker en leksaksaffär dras jag automatiskt till lego…

japp, jag köper det fortfarande och bygger det också, sedan står det gärna och samlar damm :)

om jag fick för fredrik skulle jag gärna pula med det varje dag och ställa upp allt på speciella platser :)